تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندان مخفی داعش در استادیوم مشهور رقه + فیلم

زندان مخفی داعش زیر استادیوم مشهور الرقه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به یک هفته است که شهر رقه در سوریه از دست گروه ترورستی داعش آزاد شده و مردم این شهر دوباره طعم خوش آزادی را حس می کنند.

از سال 2014 سایه منحوس داعش بر سر شهر رقه افکنده شد به طوری که حتی جزئی ترین مسائل مربوط به سبک زندگی مردم از جمله نوع لباس پوشیدن آنها باید تحت مدیریت و سلیقه این گروهک تروریستی انجام می‌گرفت.

در گذر این سالها شهروندان رقه تلخی‌های بسیاری را از سر گذراندند و چاره‌ای جز سکوت نداشتند، صحنه‌های هولناکی همچون اعدام افراد بیگناه در «النعیم» میدان مشهور شهر که توسط جلادان داعش به انجام می رسید.

اگر کسی با تفکرات شیطانی این گروه مخالفت می کرد یا نامش به لیست اعدامی ها اضافه می شد و یا اگر بسیار خوش شانس بود به زندان های مخوف فرستاده می شد تا با شکنجه های طاقت فرسا از او پذیرائی شود.

یکی از این زندانها، مکانی خوفناک است که به تازگی زیر استادیوم مشهور شهرداری رقه کشف شده است که در ادامه قسمتهایی از آن را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

 شکنجه‌گاه پنهانی داعش در رقه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندان مخفی داعش در استادیوم مشهور رقه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..