تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نعیمه نظام‌دوست به جنایت سیاه + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش پسربچه 2 ساله ای به نام "اهورا " در رشت مورد تجاوز ناپدری‌اش قرار گرفت و دل هر شنونده ای را به درد آورد.

پیش از آن نیز اتفاقاتی مشابه برای کودکانی همچون بنیتا، آتنا، سولماز و سوگند، صادق، ابوالفضل، ملیکا رخ داده بود که واکنش افراد در عرصه‌های مختلف را در پی داشت.

به همین منظور نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن ابراز انزجار از این وقایع عنوان کرد: خدایا بدادمون برس خدایا بهمون رحم کن دلم برای مرام‌ها و معرفت‌ها و مردونگی‌ها و لوطی بازی‌ها تنگ شده.

نظام دوست نوشت:
"باورم نمیشه هر روز یک اتفاق بدو ناگوار ذهنمون رو بهم میریزه، حال روحمون خوب نیست و فقط دنبال یه جایی میگردیم که فقط آرامش باشه و نه فضای مجازی باشه و نه هیچ رسانه‌ای که دیگه این دل ظرفیت اینهمه غم و سیاهی رو نداره، بازم یک جنایت دیگه که قلب آدم و به درد میاره اهورای دو ساله مورد تجاوز ناپدری بی وجدان و کثیفش قرار میگیره و این فرشته زیبا تحمل این درد و نداشت و پرمیکشه از این دنیای سیاه.

بنیتا، آتنا، سولماز و سوگند، صادق، ابوالفضل، ملیکاو اهورا و ... سرنوشت نا معلوم پارسا و صد‌ها کودک دیگر و دخترانی که مورد تجاوز و ظلم و آسیب‌های اجتماعی قرار میگیرند و ما در جریان نیستیم، ممکنه از ترس و حفظ آبرو حتی جرّأت نکنند مشکلشون رو بیان کنند، چی شدیم ما به کجا داریم میرسیم خدایا این اتفاقات تکان دهنده در مملکت ما، باورم نمیشه. اینجا که مهد تمدن و فرهنگ و معنویت وإنسانیت و مرام و مردونگی و غیرت و همه خوبی‌ها بود، چطور دیگه حتی تو کانون گرم خانواده هم دیگه اینا پیدا نمیشه، چه برسه تو اجتماع؟ نمیدونم چی بگم ولی حالم بده و داغونم دیگه باورم نمیشه به راحتی پیدا میشن شیطان‌هایی که میکشند و تجاوز میکنند و نابود میکنند و به راحتی میگذرند از عاطفه‌ها و مهربانی‌ها و وابستگی‌ها. مردی که برای بیمه عمر همسر و فرزند یکساله اش و میکشه. شیطانی که حتی از یک پسر معلول نمیگذره و بهش تجاوز میکنه، رفیقی که رفیقش و میکشه و با جنازه اش سلفی میگیره، پدری که به خاطر اعتیاد و اختلاف خانوادگی با همسرش دختران نازنینش و میکشه و خلاصه کدوم یکی رو بگم که هرکدوم از این‌ها دردم و زیادتر میکنه. خدایا کمکمون کن خدایا بدادمون برس خدایا بهمون رحم کن دلم برای مرام‌ها و معرفت‌ها و مردونگی‌ها و لوطی بازی‌ها تنگ شده. خدایاااا فریادرس تویی و بس."

انتهای پیام/
جنایت سیاه صدای نعیمه نظام دوست را درآورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نعیمه نظام‌دوست به جنایت سیاه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..