تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خیابان میرداماد» در مشهد به دنبال سرمایه می‌گردد

«خیابان میرداماد» در مشهد به دنبال سرمایه می‌گرددکریم رجبی کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «خیابان میرداماد» اظهار داشت: فیلمنامه «خیابان میرداماد» را برای پیدا کردن حامی مالی به مشهد فرستادم. این فیلم این روزها در مرحله قابل قبولی قرار دارد و به زودی سرمایه لازم برای ساخت آن فراهم خواهد شد.

وی گفت: من اعتقاد دارم که بودجه ام باید به اندازه برآورد مالی‌ام برسد تا ساخت فیلم را شروع کنم. دوست ندارم با کار کردن بدهکار کسی شوم و می‌خواهم اگر کسی سر کار من می آید، حقش را تمام و کمال دریافت کند و نگوید که سر کار رفتم و پولم را ندادند. ما خانواده سینمایی هستیم و اعضای خانواده باید هوای هم را داشته باشند.

وی در خصوص ساخت تله فیلم «نگهبان» هم گفت: برای ساختن این تله فیلم هم بحث مالی مطرح است و تا فراهم شدن بودجه به سراغ ساختش نخواهم رفت.

رجبی در پایان گفت: این روزها در تدارک ساخت برنامه ای با عنوان «شب نشینی» هستم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از روند ساخت خیابان میرداماد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خیابان میرداماد» در مشهد به دنبال سرمایه می‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..