تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر سمیفردو عسلی

۶۱۲۴۷۹

۱۷۲  بازدید

دسر سمیفردو عسلی یه دسر نیمه یخ‌زده ایتالیایی هست که معمولا اون رو از ترکیب تخم‌مرغ، شکر و خامه تهیه می‌کنن. در اینجا اون رو با اضافه کردن عسل مزه‌دار می‌کنیم.

وب سایت اشپزباشی: دسر سمیفردو عسلی یه دسر نیمه یخ‌زده ایتالیایی هست که معمولا اون رو از ترکیب تخم‌مرغ، شکر و خامه تهیه می‌کنن. در اینجا اون رو با اضافه کردن عسل مزه‌دار می‌کنیم.

 مواد لازم:

 
    تخم مرغ ۱ عدد بزرگ     زرده تخم مرغ ۴ عدد بزرگ     عسل ۱/۳ پیمانه     خامه یک و یک چهارم پیمانه     بادام زمینی ۳ قاشق غذاخوری
 دسر سمیفردو عسلی

 آماده کردن مواد برای تهیه دسر سمیفردو عسلی:


1- به عسل اضافی برای تزیین دسر نیاز دارید.

2- از بادام زمینی برشته استفاده کنید. به جای بادام زمینی می‌تونید از دانه کاج هم استفاده کنید.

طرز تهیه:
 در یک قالب نان (۹۰۰ گرمی یا ۱ لیتری) سلفون پهن کنید.   در کاسه‌ای روی بخار آب جوش در حال قل زدن، تخم‌مرغ و زرده‌های تخم‌مرغ رو با عسل بزنید تا ترکیب کمرنگ و غلیظ بشه.   خامه رو بزنید تا فرم بگیره و بعد به آرومی به ترکیب تخم‌مرغ و عسل اضافه کنید.   خمیر رو در قالب آماده شده بریزید و روی اون رو با سلفون بپوشونید. اون رو برای ۲ تا ۳ ساعت در فریزیر بذارید.   وقتی دسر آماده شد، اون رو در دیس یا بشقابی با سایز مناسب برگردونید. مقداری عسل روی دسر بریزید، با بادام زمینی برشته شده تزیین کنید و فورا سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر سمیفردو عسلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..