تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت تامل‌برانگیز پرستویی در اینستاگرام

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنهایی ، سکوت، افسردگی همه  از ویژگی های جامعه امروز است  که رهاورد تکنولوژی و استفاده بیش از حد شبکه های اجتماعی است. وقتی که گوشی های همراه و حضور در شبکه های اجتماعی جای خود را به خواندن کتاب دیدار با دوستان و  دورهمی های خانوادگی  داده اند طبیعتا شرایط فوق پیش می آید و افراد برونگرا می شوند وازخلوت خود  دور می شوند و به جمع های مجازی روی می آورند.

در همین راستا پرویز پرستویی بازیگر پرتلاش سینما و تلویزیون  قسمتی از متن کتاب "پدران غایب" اثر گای کارنو را با مضمون برونگرایی در دنیایی امروزی منتشر کرد.

پرستویی نوشت:
"در جامعه اي برونگرا زندگی می كنيم كه به تنهايی و سكوت ارزش زيادی نمی دهد.ما دائما در حال پركردن درون خود با مكالمات فيلم ها و برنامه های راديويی و تلويزيونی و خزعبلات شبكه هاى مجازى هستيم.
ما در حالی كه تشنگی فرهنگی و سياسی داريم و دائما در حال جذب اطلاعات و به دنبال تفريح هستيم؛همواره نگرانيم چيزی مهم را از دست بدهيم. ما خود را با آنچه در دسترس مان است خفه می كنيم تا مبادا با خودمان تنها باشيم!.گاى كارنو-پدران غايب"

انتهای پیام/
روایت بخشی از کتاب نویسنده مشهور کانادایی توسط پرستویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت تامل‌برانگیز پرستویی در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..