تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس العمل بختیار رحمانی پس از آسیب دیدگی در بازی با تراکتورسازی

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال  کشور، عصر پنجشنبه 27 مهر ، تیم های پیکان تهران و تراکتوسازی تبریز در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پیکان توانست با نتیجه 2بر1، تیم تراکتور سازی را شکست داده و پیروز از میدان بیرون آید.

در این بازی  در دقیقه 33 بختیار رحمانی بازیکن تیم پیکان دچار آسیب دیدگی شد  و ابوالفضل ابراهیمی جایگزین او شد.

 رحمانی درپی این آسیب دیدگی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و درباره این آسیب دیدگی نوشت:

"خدایا شکرت. اگر جاده‌ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود، به احتمال زیاد آن جاده به جایی نمی رسد.مرسی از همه دوستانی که همیشه دعای خیرشون پشت سر من و ما هست. زودی خوب میشم به امید خدا. مهران جان امیدوارم توهم زود زود خوب بشی داداش نگران نباش . باهم بودن خیلی چیزارو درست میکنه هم دل و هم صدا. چاومانه."


انتهای پیام/

واکنش اینستاگرامی بختیار رحمانی به مصدومیتش در بازی امروز با تراکتورسازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس العمل بختیار رحمانی پس از آسیب دیدگی در بازی با تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..