تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس سازمان صدا و سیما بستن هشت مركز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محكوم كرد

رئیس سازمان صدا و سیما بستن هشت مركز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محكوم كردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی‌عسكری رئیس سازمان صداوسیما بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت با اشاره به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به هشت مركز رسانه‌ای در كرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما گفت: این حركت صهیونیست‌ها بیانگر نگرانی شدید آن‌ها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

 وی افزود: سكوت حامیان رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریكا در قبال این حركت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها در خصوص آزادی بیان را مشخص كرد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینكه ائتلاف آمریكا - صهیونیستی مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است،افزود: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حركات بیش‌تر از گذشته به اهمیت كارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش كنند.

دكتر علی‌عسكری تاكید كرد: صهیونیست‌ها به زودی جواب این كار خود را از مقاومت خواهند گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس سازمان صدا و سیما بستن هشت مركز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محكوم كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..