تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «فوق ماراتن» مستند جدید می‌سازد

کارگردان «فوق ماراتن» مستند جدید می‌سازدسعید کشاورز مستندساز درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قبل از عید امسال تحقیق و پژوهشی را در مورد مستندی که تا به الان نامی برای آن در نظر نگرفتم شروع کردم و حدود هشتاد درصد از تصویربرداری را انجام داده‌ایم که تا دی ماه ادامه خواهد داشت. مراحل فنی این اثر از یکی دو هفته آینده آغاز و احتمالا اردیبهشت سال آینده تمام می‌شود.

وی افزود: این مستند درباره آسیب‌هایی است که پس از زندان رفتن یک نفر متوجه خانواده وی خواهد شد.

کشاورز ادامه داد: موصوع مستند ما در خصوص خانواده‌ای در شیراز است که پدر به جرم مواد مخدر زندانی شده و ما روی آسیب‌های این اتفاق برای خانواده‌اش کار می‌کنیم.

 این مستندساز اذعان کرد: باید بدانیم زمانی که یکصد هزار زندانی داریم حدود یک میلیون نفر مستقیم و غیرمستقیم درگیر آسیب‌های آن هستند که بیشتر متوجه همسر و فرزندان آنها خواهد شد.

این کارگردان درباره زمان نمایش جدیدترین مستندش بیان کرد: تمایل داشتم این مستند را  به جشنواره فیلم فجر بفرستم که با توجه به فراخوان فجر و تغییر شرایط آن و پذیرش فقط دو فیلم، صلاح دیدم برنامه‌ریزی دیگری جهت نمایش آن انجام دهم و بیشتر روی کیفیت تمرکز داشته باشم.

کشاورز ادامه داد: علاوه بر محافل هنری در زندان‌ها و مکان‌های مرتبط با آن، این مستند را اکران خواهیم کرد تا بیشتر با مسائل و مشکلاتی که متوجه خانواده‌های زندانی‌هاست آشنایی صورت گیرد.

وی درباره عوامل سازنده این مستند عنوان کرد: تحقیق، پژوهش و کارگردانی این مستند را خودم انجام می‌دهم و در بخش تهیه‌کنندگی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس همکاری‌های بسیار خوبی به خصوص در مورد ارائه مجوزها داشتند و از این طرح پس از آگاه شدن از نیت کار با روی باز استقبال کردند. صدابرداری بر عهده رامین رفیعی و تصویربرداری را خودم و با همکاری مهدی گلبو انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

آسیب‌شناسی زندگی خانواده افراد زندانی در یک مستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «فوق ماراتن» مستند جدید می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..