تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات رئیس سازمان سینمایی درباره اهمیت جشنواره فیلم کوتاه

اظهارات رئیس سازمان سینمایی درباره اهمیت جشنواره فیلم کوتاهمحمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی درباره اهمیت فیلم‌های کوتاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم کوتاه بنا نیست صرفا به سینما کمک کند، فیلم کوتاه آینده صنعت تصویر جهان و از جمله ایران است ولی اگر ما می‌خواهیم در حوزه بین‌المللی و داخلی از پیام تصویری سهمی داشته باشیم باید از این حوزه بهره ببریم.

وی افزود: یک زمان شخصی می‌پرسید فضای مجازی تهدید است یا فرصت؟ که گفتم برای کسی که بلد نیست با تصویر حرف بزند حتما تهدید است. اکنون مخاطب جهانی از کودک تا بزرگسال هر چه پیش می‌رویم پیام‌ و تعاملات‌شان بیشتر از طریق تصویری است که ارائه می‌شود، پس ما باید با امید به توان جوان‌هایمان تلاش کنیم فیلم کوتاه را با سرعتی بیش از گذشته به پیش ببریم. همچنین، تکنولوژی و تکنیک‌های جدید را به کار گیریم و با مفاهیم اصیل خودمان آشنا شویم. چون قرار است این تکنیک و تکنولوژی آن مفاهیم را تبدیل به تصویر کند. اگر این اتفاق رخ دهد دیده خواهیم شد و می‌توانیم محتوای فرهنگ و تمدن خودمان را از طریق این قالب منتشر کنیم.

حیدریان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیشرفت‌هایی که در حوزه تصویرسازی و مشخصا فیلم کوتاه به آن نائل می‌شویم، بتوانیم سهمی از این بازار به دست آوریم.

 انتهای پیام/

توصیه‌های محمد مهدی حیدریان برای پیشرفت در صنعت فیلم کوتاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات رئیس سازمان سینمایی درباره اهمیت جشنواره فیلم کوتاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..