تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دختری با روسری سرخ در پنجره روبرو» معضلات اجتماعی را به چالش می‌کشد

یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«دختری با روسری سرخ در پنجره روبرو» منتشر شدمحمد اسماعیل حاجی‌علیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آثار اخیر خود گفت: اسفند ماه 95 رمان «دختری با روسری سرخ در پنجره روبرو» بعد از 18 سال از نوشتن آن و چندین مرتبه بازنویسی با نشر آبرخ که ناشر اولین کتابم هم بوده است، در 195 صفحه چاپ شده و در سرشناسه چاپ بهار 1396 آمده است.

وی ادامه داد: این رمان درباره پسری است که در کودکی دچار شوکی بزرگ می‌شود و این قضیه تا سنین بزرگسالی برایش دردسرهای متفاوت ایجاد می‌کند. پرداخت روانشناختی این شخصیت به همراه مشکلاتش در جامعه زیرساخت این رمان را تشکیل می‌دهد. رمانی در ژانر رئالیسم اجتماعی- روانشناسی است که پر از اتفاق‌ها و موقعیت‌های طنز است. این کتاب در 1100 نسخه چاپ شده و پخش شکوفه توزیع آن را برعهده گرفته است.

حاجی علیان افزود: رمان «نیست در جهان» هم رمانی است که امسال در نمایشگاه کتاب تهران 1396 با نشر ققنوس رونمایی شد و 296 صفحه دارد. همچنین چاپ دوم رمان «ایوار» از انتشارات سوره مهر در ماه آینده روی پیشخوان کتابفروشی‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ «سمفونی بابونه‌های سرخ»، «چهار زن»، «مقام گورخانه» و «اپرای مردان سبیل استالینی» از دیگر رمان‌های این نویسنده هستند.

انتهای پیام/

جدیدترین رمان‌های بازار کتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دختری با روسری سرخ در پنجره روبرو» معضلات اجتماعی را به چالش می‌کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..