تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی عسکری از موزه ملیتا بازدید کرد

علی عسکری از موزه ملیتا بازدید کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی‌عسكری رئیس سازمان صداوسیما صبح امروز با حضور در منطقه جنوب لبنان از موزه ملیتا روایت‌كننده مقاومت‌ رزمندگان لبنان بازدید كرد.

در این بازدید از بخش‌های مختلف این موزه بازدید كرد و با چگونگی مقاومت رزمندگان حزب‌الله لبنان پیش از سال 2000 میلادی بیشتر آشنا شد.

در نخستین زمان عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیل در سال 1364 شمسی از لبنان، ملیتا یك موقعیت راهبردی و خط اول مقاومت اسلامی در مقابل منطقه امنیتی ایجاد شده توسط ارتش دشمن اشغالگر به شمار می‌رفت. اشغال ملیتا در آن زمان به منزله سقوط مناطق دورتر مقاومت در روستاهای اقلیم التفاح و محاصره كوه جبل‌الصافی و جنگ بزرگ و اساسی مقاومت در آن زمان بود.

ملیتا مدرسه بزرگ عشق و ایمان و شهادت به شمار می‌رفت چرا كه گذرگاه رزمندگان برای اجرای ده‌ها عملیات نظامی در داخل منطقه اشغالی بود. تونل‌های حفر شده در ملیتا برای مقابله با صهیونیست‌ها بیش‌از سال 2000 میلادی یكی از كارهای بزرگ شهید سیدعباس موسوی دبیركل سابق حزب‌الله و شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب‌الله به شمار می‌رفت كه باعث از پای در آمدن رژیم صهیونیستی و خارج شدن آنها از جنوب لبنان شد.

انتهای پیام/

بازدید رئیس رسانه ملی از موزه‌ای در لبنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی عسکری از موزه ملیتا بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..