تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری دیدنی از شیر صحرا در کنار بشار اسد

تصویری دیدنی از شیر صحرا در کنار بشار اسدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژنرال عصام زهرالدین دروزی معروف به شیر صحرا یکی از فرماندهان گارد ریاست‌جمهوری سوریه و مدافع 4 ساله شهر دیرالزور در زمان محاصره عصر روز گذشته (چهارشنبه) بر اثر انفجار مین های کار گذاشته شده در غرب شهر دیرالزور به شهادت رسید.

او در زمان محاصره سه ساله شهر دیرالزور در این منطقه حضور داشت و در برابر تروریست‌ها مقاومت کرد.

به همین منظور در فضای مجازی تصویری قدیمی  از شهید سرلشکر عصام زهرالدین در کنار بشار اسد رئیس جمهور فعلی کشور سوریه و سومین فرزند حافظ اسد در حال دست به دست شدن است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از این شهید در کنار بشار اسد را مشاهده کنید.

 تصویری دیدنی از شیر صحرا در کنار بشار اسد

انتهای پیام/

 شهید سرلشکر عصام زهرالدین و بشار اسد در یک قاب+عکس 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری دیدنی از شیر صحرا در کنار بشار اسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..