تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار Google Calendar شرکت گوگل، زیباتر شد !

ابزار Google Calendar شرکت گوگل، زیباتر شد !به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر اهل برنامه ریزی و تنظیم اهداف با نرم افزارهای نحت وب هستید، حتما با Google Calendar سر و کار داشته اید و یا حداقل نام آن را شنیده‌اید. گوگل کلندر یک تقویم تحت وب است که توسط گوگل ارائه شده است و کاربران با ساختن یک حساب جیمیل می‌توانند اهداف و برنامه‌ریزی های خود را در آن وارد کرده و با حساب گوگل خود همگام‌سازی و یا به اصطلاح Sync نمایند.

اما به تازگی شرکت گوگل ابزار محبوب خود را به‌روز کرده و در این به‌روزرسانی تغییراتی اساس در ظاهر این ابزار تحت وب ایجاد کرده است. این تقویم بسیار مدرن تر و شیک‌تر به نظر می‌رسد و البته کار با آن نیز تا حدودی آسان‌تر شده و پیچیدگی های گذشته را ندارد. همچنین رنگ‌بندی های ظاهری و زیبای این ابزار نیز ویژگی جدیدی است که کار با گوگل کلندر را برای کاربران دلچسب‌تر می‌سازد.

در ادامه تصاویری از ظاهر جدید این ابزار تحت وب شرکت گوگل مشاهده می‌کنید :

ابزار Google Calendar شرکت گوگل، زیباتر شد !

ابزار Google Calendar شرکت گوگل، زیباتر شد !

 

انتهای پیام/

شرکت گوگل ابزار Google Calendar خود را زیباتر کرد !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار Google Calendar شرکت گوگل، زیباتر شد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..