تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریع‌ترین سرقتی که مال‌باخته را هم متحیر کرد + فیلم و عکس

حرفه‌ای ترین سرقتی که مال‌باخته را هم متحیر کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سارق حرفه‌ای در حرکتی سریع و غیر منتظره، وارد کافی شاپی در لندن شد و لپ‌تاپ یکی از مشتریان را از روی میز برداشت و  از محل گریخت. 

دو سارق حرفه‌ای با  نقشه‌ای از پیش تعیین شده، لپ‌تاپ خانمی را به سرقت بردند.  همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌شود یکی از این دو وارد کافی شاپ شد و لپ‌تاپ را برداشت و به سرعت خارج شد. سارق دوم هم در بیرون از فضا، سوار بر موتور منتظر رسیدن همدستش بود. این خانم به حدی شوکه شده بود که تا دقایقی متوجه اتفاقی که افتاد نشد.

این صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که حیرت حاضرین را هم برانگیخت.

ویدئوی زیر این صحنه عجیب را به خوبی نشان می‌دهد. 

حرفه‌ای ترین سرقتی که مال‌باخته را هم متحیر کرد + فیلم

انتهای پیام/

سریعترین سرقتی که دیده‌اید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریع‌ترین سرقتی که مال‌باخته را هم متحیر کرد + فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..