تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف قاچاق میلیاردی، از گاو و گوسفند تا پوشاک

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از کشف کالای قاچاق با ارزش ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شمانیوز، سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس به لارستان به 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بار مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، 7 هزار و 104 ثوب پوشاک، 22 هزار قلم انواع کالا‌های دکوری، فلزی و سرامیکی، 495 کیلوگرم پرتقال، 146 دستگاه لپ تاپ، باطری و هارد، 59 هزار و 800 نخ سیگار، 1 هزار و 32 عدد ادکلن، 36 دستگاه تلفن همراه، یک هزار کیلوگرم شکر و 7 راس احشام قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص 12 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق 12 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف قاچاق میلیاردی، از گاو و گوسفند تا پوشاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..