تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه ایران و آمریکا از نگاهی متفاوت/ آمریکایی ها در خصوص ایران چه می دانند؟ + فیلم

رابطه ایران و امریکا از نگاهی متفاوت/ امریکایی ها در خصوص ایران چه می دانند؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موج واکنش ها به صحبت های ترامپ علیه ایران در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد، کاربران با پیام های مختلف و یادآوری سخنان بزرگان، فرماندهان دوران دفاع مقدس، انتشار فیلم و کلیپ از خصومت های آمریکا علیه ایران پس از انقلاب و پیگیری سیاست های منفعت طلبانه پیش از انقلاب، همچنان به سخنن ترامپ واکنش نشان می دهند.

انتشار یک موشن‌گرافی که گفته می‌شود تصویری از ایران برای مردم آمریکاست به خوبی به مسائل و نوع رابطه ایران و آمریکا اشاره دارد، مسائلی همچون ترتیب دادن کودتاها و سرکوب معترضان، بلوکه کردن دارایی‌ها، تسخیر سفارت، نقشه برای کودتاهای بعدی، آغاز جهت و کشته شدن 220 هزار نفر در طی هشت سال، کشته شدن تمامی سرنشینان یک پرواز مسافربری، تلاش برای سرنگونی دولت از طریق طرح موضوعاتی مانند تروریسم، تحریم، نفوذ و مذاکره و ... را نشان می دهد.

البته در این فیلم گفته شده که اقدامات یاده شده تماما از سوی ایران علیه آمریکا صورت گرفته و همه این مسائل واقعیت دارد و تنها تفاوت آن با حقیقت اینست که باید جای آمریکا و ایران را تغییر دهید!!

فیلم زیر به خوبی رابطه خصمانه آمریکا علیه ایران را نشان می دهد و چهره واقعی آمریکا علیه بسیاری از کشورهای جهان را به تصویر می کشد.

دیدن فیلم زیر را از دست ندهید.

انتهای پیام/

فیلمی تامل برانگیز از رابطه آمریکا با ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه ایران و آمریکا از نگاهی متفاوت/ آمریکایی ها در خصوص ایران چه می دانند؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..