تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح بانک صادرات درباره خبر کذب حذف واژه فارس از خلیج فارس

بانک صادرات انتشار خبر حذف واژه فارس از کلمه خلیج فارس در سایت این بانک را تکذیب کرد.

به گزارش شمانیوز ،​با توجه به انتشار مطلبی تحت عنوان: "حذف واژه «فارس» از نام خلیج فارس توسط سایت رسمی بانک صادرات امارات" در فضای مجازی، روابط عمومی بانک صادرات ایران ضمن تکذیب موضوع، توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح به هموطنان گرامی ارائه می نماید:
«در سایت بانک صادرات ایران– منطقه خلیج فارس، هیچگاه چنین متنی به زبان های انگلیسی و عربی درج و منتشر نشده و اساساً خبر مذکور کذب و غیر واقعی می باشد.
لازم بذکر است بانک صادرات ایران دارای ٨ شعبه در کشور امارات متحده عربی بوده که این شعب در حال رقابت فشرده با بانک های معتبر بین المللی هستند و خوشبختانه با ارائه خدمات مطلوب، همواره عملکرد این واحدهای بانکی مثبت و رو به رشد ارزیابی می‌گردد لذا بنظر می رسد مطالب بی پایه و اساس مطرح شده، صرفاً در راستای تضعیف قدرت رقابتی بانک صادرات ایران بعنوان بازوی توانمند اقتصادی و بانکی نظام مقدس جمهوری اسلامی، صورت گرفته است.
 بدیهی است کذب اتهام یاد شده به سادگی و با مراجعه به آدرس اینترنتی بانک صادرات امارات متحده عربی (www.banksaderat.ae) قابل اثبات خواهد بود. »
منبع:روابط عمومی بانک صادرات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح بانک صادرات درباره خبر کذب حذف واژه فارس از خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..