تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (15 اکتبر 2017)

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 15 اکتبر 2017 ( 23 مهرماه 1396 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

رتبه پنجم: فیلم « کوهستانی که میان ماست » / فروش : 5.8 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «هانی ابواسد» ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 5.8 میلیون دلار ( 22 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 20 میلیون دلار ( 80 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «ادریس البا» و «کیت وینسلت» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 38 میلیون دلار است.

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

 رتبه چهارم: فیلم « آن » / فروش : 6.1 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «اندی ماسچتی» ساخته شده است و در ششمین هفته اکران توانست مبلغ 6.1 میلیون دلار ( 24 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 314 میلیون دلار ( 1 تریلیارد و 200 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «بیل اسکارسگارد» و «جیدن لیبرهر» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 35 میلیون دلار است.

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

 رتبه سوم: فیلم « بیگانه » / فروش : 13 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «مارتین کمپبل» ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 13 میلیون دلار ( 52 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «جکی چان» و «کیتی لنگ» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 40 میلیون دلار است.

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

  رتبه دوم: فیلم « بلید رانر 2049 » / فروش : 15 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دنیس ولنیو» ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 15 میلیون دلار ( 60 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 60 میلیون دلار ( 240 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «هریسون فورد» و «رایان گاسلینگ» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 150 میلیون دلار است.

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی در هفته جاری (13 اکتبر 2017)

 رتبه اول: فیلم « روز مرگ مبارک » / فروش : 26 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «دنیس ولنیو» ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 26 میلیون دلار ( 104 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «جسیکا روث» و «بابی مودین» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 4.8 میلیون دلار است.

انتهای پیام/

آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در هفته جاری (15 اکتبر 2017)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (15 اکتبر 2017)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..