تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همايش بررسي عملکرد شش ماهه نخست شعب استان تهران برگزار شد

نشست خبری مدیر شعب استان تهران در حاشیه همایش عملکرد شش ماهه نخست شعب استان تهران برگزار شد.

به گزارش شمانیوز؛ قاسم شیرکوند مدیر شعب استان تهران در این نشست خبری گفت: از ابتدای سال ٩٥ تاکنون رشد چشمگیری در ارایه و توسعه خدمات الکترونیکی داشته ایم به نحوی که خدمات اینترنت بانک ١١٢ درصد و همراه بانک ١٨٠ درصد رشد داشته است.

توسعه چشمگیر خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر در استان تهران

مدیر شعب استان تهران از گسترش خدمات الکترونیک و ضریب نفوذ خدمات کوثر در بین آحاد مردم خبر داد و بیان داشت:  در سطح استان تهران ۲۰۰ دستگاه خودپرداز و 7 هزار دستگاه  پایانه فروشگاهی (pos) فعال است.

وی با اشاره به ۹۰ شعبه فعال موسسه کوثر در استان تهران گفت: در استان تهران ۷۰۰ نفر نیروی جوان، متخصص و با انگیزه داریم  که برای ارائه خدمات به مشتریان به بهترین وجه آموزش دیده اند.

شیرکوند با اشاره به برگزاری همایش یک روزه بررسی عملکرد شش ماهه شعب استان تهران افزود: در این همایش یک روزه، فعالیت شعب استان تهران مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. هدف ما از برگزاری این همایش ها رسیدن به درک مشترک و قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی با بیان رشد 108 درصدی صدور کارت های هواداری طی نیمه نخست سال جاری گفت: در طرح کوثر کارت هواداری با افزایش نشاط اجتماعی می خواهیم خدمات بانکی متفاوتی از سایر بانک ها و موسسات ارائه دهیم.

مدیر شعب استان تهران موسسه اعتباری کوثر ادامه داد: کارت هواداری طرح منحصربفردی است که هیچ هزینه ای برای هواداران در بر ندارد و تاکنون در سراسر کشور ۱۶۰ هزار کارت هواداری صادر شده است.

شیرکوند خرید اینترنتی بلیت مسابقات فوتبال و دریافت خدمات از 352 شعبه موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور را از جمله مزایای کوثر کارت هواداری عنوان و افزود: به دنبال ایجاد جذابیت برای کارت های هواداری هستیم و به همین دلیل دارندگان این کارت ها با بالا بردن امتیاز خود می توانند از شانس بیشتری در جشنواره هواداری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره دارندگان کارت های هواداری تا پایان دوره هفدهم لیگ برتر فوتبال فرصت دارند تا امتیاز خود را بالا ببرند، گفت: دومین قرعه کشی ماهانه جشنواره هواداری اوایل آبان ماه برگزار می شود.

شیرکوند با بیان اینکه حدود یک سوم از شعب موسسه اعتباری کوثر در استان تهران مستقر است، بیان داشت:  از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون، شعب استان تهران در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، نزدیک به ۳ هزار فقره وام ازدواج پرداخت نموده است.

وی همچنین از درخشش کارکنان مدیریت شعب استان تهران در اولین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی خبر داد و گفت: موفقیت های به دست آمده در مدیریت شعب استان تهران ماحصل مدیریت جهادی، تکیه بر نیروهای متخصص جوان، با انگیزه و همت بالای کارکنان متخصص است و یقین داریم که "آینده از آن ماست" .

منبع:روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همايش بررسي عملکرد شش ماهه نخست شعب استان تهران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..