تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گالری هایی که در هفته اول آبان ماه میزبان هنرمندان می شود

گالری هایی که در هفته اول آبان ماه میزبان هنرمندان می شود

به گزارش  خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

 گالری رج

سهیلا طیبی، اثار خود را در این گالری از 28 مهرماه تا 8 ابان ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری رج مراجعه کنند. 

گالری نگاه

سارا سعادتمند آثار خود را به همراه آثار هنرمندانی چون معصومه خدابخشی، الهه نجفی پور، سمیه عطااللهی، سارا خودیکار، ندا صبرلویی، حسنیه طباطبایی، نگار کیا، بهناز مرادی، پگاه ملاحسنی، زینب همتی و ستاره فرهنگی گردآوری کرده است و از 28 مهر تا 10 ابان ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند. 

گالری خانه نگار 14

کوروش قاضی مراد، آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 10 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگارخانه 14 مراجعه کنند.

نگارخانه ماه 

مهرداد ختایی، آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 30 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند. 

گالری اتبین

برزین بهار لویی آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 9 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اتبین مراجعه کنند.

نگارخانه والی

مونا مجاوری آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 9 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارحانه والی مراجعه کنند.

گالری دارگون

شهریار سیروس و پویا طالبی آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 9 آبان ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دارگون مراجعه کنند. هنر های ایرانی همگی با شیرازه ای نا مرئی به هم متصل اند.   علی رغم تفاوت و تمایز حیرت انگیز بین خوشنویسی و معماری، باغسازی و شاعری، نقاشی و شهرسازی، جملگی در یک اوج، در یک نهایت و در عالمی مثالی یکی می شوند. شاید به همین قیاس است که بیت در معماری و بیت در شعر هر دو جایی است که می توان در آن جمال، کمال، تناسب، توازن و ساختار را جست و یافت.

فوتوآرت 2 تلاشی است برای پیوند زمان با بی زمانی و گذشته با اکنون و ادای دینی است به میراث بیت،  بیتی که منزلگاه معنای انسانیت حقیقی است. هرچه معنا متعالی تر، بیت زیباتر. این سلسله را نهایتی متصور نیست و تا جایی می رود که معنای محض تبدیل به وادی قدس می شود و برای مخاطب فقط شیفتگی باقی می گذارد.   

گالری راه ابریشم

گالری راه ابریشم و بخش فرهنگی سفارت آلمان جمعه 28 مهر با کمال افتخار شما را به بازدید از نمایشگاه "عکس های آرنو فیشر" در گالری راه ابریشم دعوت می کنند. این نمایشگاه تا 15 ابان ماه سال جاری برپاست.

در این نمایشگاه آثار آرنو فیشر( ۲۰۱۱ - ۱۹۲۷)، که یکی از عکاسان برجسته و یکی از تاثیر گذارترین سخنرانان عکاسی قرن بیست و یکم آلمان بوده، به نمایش گذاشته می شود. کار او به عنوان مدرس در زمینه عکاسی در شهرهای لایپزیگ، دورتموند و برلین، سه نسل از عکاسان را  نه تنها در شرق آلمان، بلکه در غرب نیز تحت تاثیر قرار داد. عکس های آرنو فیشر بخشی از حافظه فرهنگی آلمان است. اگرچه او در «جامعه بسته» جمهوری دموکراتیک آلمان شرقی کار میکرد، کارهایش توانست به رسمیت شناخت بین المللی دست یابد. آثار او با یک مشخصه شاعرانه ای توصیف می شوند که به راحتی مرزهای ایدئولوژیک را نقض می کند.

 

گالری دلگشا

یاسمن نوذری آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 9 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند. این مجموعه توصیف گر وضعیتی زاییده فاصله است. فاصله ای فیزیکی یا حسی. تصاویری متشکل از اجزایی همگون و تکرار شونده که در آن ها مرز عناصر از بین می رود، تهی از ویژگی های منحصر به فردشان می شوند و اجزای آن به صورت مساوی مهم یا بی اهمیت قلمداد می شود. فضایی یکنواخت که در آن عناصر روایی تصویر نقشی مانند نقش مایه و آرایه های تصویری می گیرند. تصاویر متفاوتی که کنار هم قرار می گیرند....از مناظر و بدن ها...مرکز واحدی ندارند و این فقدان مرکز واحد یا موضوع تبدیل به ابزاری برای تاکید به مدیوم نقاشی و تجربه گرایی و رفتارگرایی نقاشانه می شود.

 

نگارخانه مهروا

مهتاب مولوی آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 8 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه مهروا مراجعه کنند.

 

گالری فرهنگسرای نیاوران دو

رضا عمادی آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 8 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری فرهنگسرای نیاوران دو مراجعه کنند. در این نمایشگاه ۱۲ اثر نقاشیخط رضا عمادی، با تکنیک اکریلیک روی بوم به نمایش گذاشته خواهد شد. آثار این مجموعه طی 10 ماه و در سال گذشته توسط این هنرمند خلق شده‎اند. 
عمادی در آفرینش این آثار بر نمایش بریده کلمات خط نستعلیق  و سیاه مشق در خوشنویسی و البته نیم نگاهی به تکنیک‎های نقاشی آبستره تاکید داشته است. تمامی آثار این مجموعه در فضایی به سیاق نقاشی دکوراتیو یا تزیینی خلق شده‎اند. این هنرمند در خلق این آثار تاکیدی بر خوانش و معنی کلمات ندارد. عمادی در این نمایشگاه  کوشیده است تا تجربه سی ساله خود را در به تصویر کشیدن خط و نقش و رنگ بدون نیاز به معنی و مفهوم خاص به نمایش بگذارد.

 

گالری نک

بهناز فاضلیان آثار خود را در این گالری از 28 مهر تا 15 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گالری هایی که در هفته اول آبان ماه میزبان هنرمندان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..