تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین تفریح برای کسانی که تشنه آدرنالین هستند+فیلم

عجیب ترین تفریح برای کسانی که تشنه آدرنالین هستند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همه از تفریح و هیجان خوششان می آید اما در این میان افرادی هستند که بیش از دیگران به دنبال این موارد هستند و همین امر سبب می شود که برای احساس هیجان بیشتر، دست به اقداماتی بزنند که ممکن است از نگاه دیگران بسیار عجیب باشد.

مردی از فنلاند یکی از همین افراد است که به دنبال تفریح و هیجان پایش را از مرزهای تعاریف استاندارد در این زمینه فراتر گذاشته است.

به درخواست وی ، یکی از دوستانش او را با طناب به جرثقیل بسته و در حالی که این شهروند فنلاندی با گوشی همراه از خود فیلم می گیرد، جرثقیل او را حول محور خود می چرخاند به طوری که وقتی این عملیات به پایان می رسد، سر این مرد کاملا گیج می رود و از چهره اش مشخص است که  هیجان زیادی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

تفریح عجیب مرد فنلاندی او را سوژه رسانه ها کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین تفریح برای کسانی که تشنه آدرنالین هستند+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..