تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در واتس‌اپ موقعیت مکانی زنده خود را به اشتراک بگذاریم؟

چگونه در واتس‌اپ موقعیت مکانی زنده خود را به اشتراک بگذاریم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی واتس اپ قابلیتی به پیام رسان خود اضافه کرد که کاربران به وسیله آن می توانند موقعیت مکانی خود را به صورت زنده با دوستان خود به اشتراک بگذارند. به طوری که حرکت و تغییر مسیر در نقشه نمایان است.

در ادامه قصد داریم تا شیوه اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده در واتس اپ را آموزش دهیم.

ابتدا به نرم افزار واتس اپ خود را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی کنید. به صفحه چت یکی از مخاطبین خود بروید. گزینه مربوط به ضمیمه کردن (علامت گیره کاغذ در پایین سمت راست صفحه) را انتخاب نمایید. «Share Live Location» را انتخاب و سپس زمان مورد نظر برای به اشتراک گذاری موقعیت خود را مشخص کنید. با اتمام زمان انتخاب شده، نمایش موقعیت مکانی شما به صورت خودکار متوقف می شود و اگر در زمان باقی مانده قصد توقف آن را داشتید گزینه Stop Sharing را لمس کنید.

چگونه در واتس‌اپ موقعیت مکانی زنده خود را به اشتراک بگذاریم؟

انتهای پیام/

شیوه اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده در واتس اپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در واتس‌اپ موقعیت مکانی زنده خود را به اشتراک بگذاریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..