تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین تست موفق 5G در شرکت کوالکام

نخستین تست موفق 5G در شرکت کوالکامبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تست مورد بحث با استفاده از مودم «X50» کوالکام (که سال گذشته معرفی شد) و باند 28GHz امواج میلیمتری انجام شده است. بر اساس اظهارات کمپانی، مودم مذکور در این آزمایش به سرعت های بالای یک گیگابیت در ثانیه دست یافته که این رقم پس از راه اندازی کامل شبکه های 5G، به 5Gbps نیز خواهد رسید.

کوالکام برای تست فناوری 5G، از یک موبایل مخصوص با ضخامت ۹ میلیمتر و نمایشگر تمام صفحه که خود توسعه داده (به عنوان مرجع طراحی اسمارتفون های مجهز به 5G) استفاده کرده، و این دستگاه تا نیمه اول سال ۲۰۱۹ و ورود محصولات تولیدکنندگان تلفن های هوشمند به بازار، برای آزمایش مودم، شبکه و ارتباطات نسل پنجم مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که کوالکام برای استفاده از موردم X50 در تلفن های هوشمند، یک آنتن موج میلیمتری جدید نیز طراحی کرده که با ابعادی به اندازه یک سکه، در نوع خود کوچک ترین نمونه بازار است.

همچنین کمپانی مورد بحث اظهار داشته که در هر دستگاه موبایل دو عدد آنتن موج میلیمتری جای خواهد گرفت و تا یک سال آینده، ابعاد این آنتن های کوچک ۵۰ درصد دیگر هم کاهش خواهد یافت و شرکت کوالکام علاوه بر فناوری 5G، تجهیزات جدیدی را برای پشتیبانی از طیف امواج مخابراتی 600MHz، که در حال حاضر فقط در ال جی V30 قابل استفاده است، برای تولیدکنندگان تلفن های هوشمند توسعه داده و پیش بینی می کند تا اوایل سال آینده میلادی، کمپانی های بیشتری به پشتیبانی از این طیف امواج روی بیاورند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین تست موفق 5G در شرکت کوالکام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..