تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید یک سوال کلیشه ای در مورد ازدواج این باشد که در یک رابطه زن و شوهری چه چیزی بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد؟ برخی می گویند عشق و برخی دیگر نیز تناسب داشتن و به اصطلاح «به هم خوردن زوجین» را مهم می شمارند.

 برخی هم داشتن اهداف مشترک و تفاهم را مهم ترین اصل می دانند و شاید بسیاری بگویند که سن از همه چیز کم اهمیت تر است. بسیاری از بازیگران هالیوودی نشان داده اند که وقتی پای روابط عاشقانه به میان بیاید سن برایشان هیچ اهمیتی ندارد هر چند چنین روابطی برای بسیاری دیگر قابل درک نیست. در ادامه این مطلب می خواهیم سلبریتی های مشهوری را به شما معرفی کنیم که علی رغم تفاوت سنی فاحش با هم ازدواج کرده و زندگی ظاهراً خوب و پایداری دارند.

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز اشتراکات بسیاری دارند؛ هر دو برنده جایزه اسکار شده اند: داگلاس برای فیلم «وال استریت» و جونز برای فیلم «شیکاگو». همچنین روز تولد آن ها نیز مشترک است: 25 سپتامبر. اما آن ها در یک چیز تفاوت بسیار زیادی با هم دارند و آن هم این است که هر یک به نسل های متفاوتی تعلق دارند. داگلاس در سال 1944 و جونز در سال 1969 بدنیا آمده است. البته این اختلاف سن 25 ساله مانع از آن نشد که این دو در سال 2000 با هم ازدواج کنند.

 فرانک سیناترا و میا فارو

 سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

 فارو با عشق غریبه نیست زیرا اولین ازدواج او در سال 1996 و در سن 21 سالگی اتفاق افتاد و داماد نیز کسی نبود جز فرانک سیناترای مشهور. این دو در لاس و گاس و در حالی که سیناترا 51 ساله بود با هم ازدواج کردند. این اختلاف سنی حتی از اختلاف 20 ساله بین او و وودی آلن نیز بیشتر بود. البته میا فارو بعدها نیز با آهنگسازی به نام آندره پرِوین ازدواج کرد که 16 سال از وی بزرگ تر بود.

 

سلین دیون و رنی آنجلیل

 سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

همه می دانند که سلین دیون در دوران کودکی و در ایالت کبک کانادا صدای افسانه ای خود را به گوش جهانیان رساند. در واقع سلین دیون در سن 12 سالگی خوانندگی را به صورت حرفه ای و با کمک های بی دریغ مدیر برنامه هایش آغاز کرد.

رنی آنجلیل در آن زمان یک مرد 38 ساله بود که سابقه ی دو ازدواج و دو جدایی را داشت. در ابتدا رابطه آن ها کاملاً کاری بود اما سلین دیون به گفته خودش ناگهان تغییراتی را در احساسش نسبت به رنی احساس کرد. اگر چه رنی 26 سال از او بزرگ تر بود اما آن ها در سال 1994 با هم ازدواج کردند و تا سال 2016 به هم وفادار ماندند تا این که رنی در سن 73 سالگی به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

 

دیان کنون و کری گرانت

سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

 اسم کری گرانت همواره مترادف با واژه هایی مانند «مودب»، «جذاب» و «ستاره سینما» بود به همین دلیل زنان زیادی آرزوی زندگی کردن با او را داشتند، حتی زمانی که دیگر پیر شده و از دوران پرفروغ گذشته اش خبری نبود. اما زنی که او می خواست یک ستاره ی جوان به نام دیان کنون بود که برای اولین بار او را در یک نقش کوتاه در سریالی قدیمی در سال 1960-61 با عنوان «Malibu Run» دیده و توانست از طریق وکیل اش با او تماس بگیرد. وی چندین بار از کنون خواستگاری کرد و در نهایت در سال 1965 این دو راهی لاس وگاس شدند. در زمان ازدواج، گرانت 61 سال و کنون 27 سال سن داشت.

پاتریک استوارت و سانی اوزل 

سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

استوارت بازیگر سرشناس بریتانیایی که با فیلم های «پیشتازان فضا: نسل آینده» (Star Trek: The Next Generation) و «مردان ایکس» (X-Men) به شهرت رسید. وی قبلاً نیز دو  بار ازدواج کرده بود اما به قول معروف «تا سه نشه بازی نشه». در سال 2013، او پس از چند سال نامزدی با سانی اوزل ازدواج کرد. این زوج در سال 2008 و زمانی که سانی در یک رستوران در نیویورک به عنوان پیشخدمت مشغول کار بود با هم آشنا شدند. در آن زمان استوارت در فیلمی با عنوان «مکبث» در همان حوالی بازی می کرد و هرازگاهی برای غذا خوردن به رستوران فوق می رفت. این دو در زمان ازدواج 38 سال اختلاف سنی داشتند.  

سم تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون
سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

بسیاری از ما عشق رندگی خود را در سن 19 سالگی پیدا نمی کنیم که البته موضوع خوبی است زیرا در این سن معمولاً فرد به بلوغ عقلی کاملی نرسیده و تصمیمی منطقی و عقلانی نخواهد گرفت اما این همان چیزی است که آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم های «کیک اَس» و «جانوران شب زی» تجربه کرده است. در سال 2009،وی نقش جان لنون را در فیلمی زندگینامه ای با عنوان «پسری از ناکجا آباد» (Nowhere Boy) به کارگردانی سم تیلور وود 42 ساله بازی کرد. تیلور وود می گوید که به محض آشنایی با این بازیگر جوان «نزدیکی روانی» با او را در خود احساس کرده است.

آن ها خیلی زود با هم ازدواج کرده و چند فرزند نیز دارند. آن ها تصمیم گرفتند به جای این که تیلور وود بر طبق آن چه که مرسوم است از اسم خانوادگی شوهرش استفاده کند، نام های خانوادگی شان را با هم ترکیب کنند. بدین ترتیب این دو امروزه به طور رسمی سم تیلور جانسون و آرون تیلور جانسون نامیده می شوند.

رُزی هانتینگتون وایتلی و جیسون استاتهام

سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

شاید باور نکنید اما جیسون استاتهام، بازیگر خونسرد و خشک بریتانیایی در سال 2017 تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت. همسرش، رُزی هانتینگتون وایتلی که مدل و بازیگر است 20 سال کمتر از شوهرش دارد. شاید این دو از نسل های متفاوتی باشند اما به خوبی همدیگر را درک می کنند و زندگی بی سر و صدایی دارند و وایتلی گفته که جیسون بهترین دوست اوست. این دو ستاره در سال 2010 با هم نامزد شده و 6 سال بعد با هم ازدواج کردند.

الیور سارکوزی و ماری کیت اولسن 
سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

ماری کیت اولسن زمانی که تنها یک سال سن داشت همراه با خواهر دوقلویش، اشلی اولسن در نقش میشله تانر در فیلم «خانه شلوغ» (Full House) بازی کرد. جالب این که در آن زمان همسر آینده اش، الیور سارکوزی 18 ساله بود. سارکوزی یک فرانسوی بانکدار و برادر ناتنی نیکلا سارکوزی رییس جمهور سابق فرانسه است که از اوایل دهه ی 1990 در بخش تجارت ایالات متحده فعالیت دارد. وقتی که این دو در سال 2015 با هم ازدواج کردند، اولسن 29 ساله و سارکوزی مدیر میانسال و 46 ساله ی یک گروه تجاری بزرگ و دارای دو فرزند از ازدواج قبلی اش بود.

 ژاکلین کندی و آریستوتل اوناسیس

سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند

 بانوی اول سابق ایالات متحده به شیوه ای دردناک در نوامبر سال 1963 با قتل همسرش، جان اف کندی بیوه شد. در آن زمان وی زنی 34 ساله با دو پسر بچه بود و هنوز زندگی درازی در پیش داشت. وی در سال 1968 با یکی از دوستان دیرین خود که تاجری یونانی به نام آریستوتل اوناسیس بود ازدواج کرد.

اگر چه همسر سابق او (جان اف کندی) تنها 12 سال از ژاکلین بزرگ تر بود اما بین او و همسر جدیدش بیش از 33 سال اختلاف سنی وجود داشت. این ازدواج تنها هفت سال دوام داشت زیرا اوناسیس در سال 1975 درگذشت.

منبع: برترین ها

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلبریتی هایی که با وجود اختلاف سنی زیاد ازدواج کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..