تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت پاییز ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار گرفت + تصویر

آپدیت پاییز ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آپدیت فصل پاییز سال 2017 سیستم عامل ویندوز 10 توسط مایکروسافت ارائه شده و آماده دانلود است.

این نسخه از ویندوز 10 ابتدا در ماه آوریل در معرض آزمایش قرار گرفت و کاربران توانستند از نسخه آزمایشی آن بهره ببرند، اما اکنون نسخه کامل آن توسط این غول بزرگ نرم افزاری ارائه شده است.

در حال حاضر تمامی کاربران ویندوز 10 که سیستم عاملشان را تا نسخه آخر ارائه شده آپدیت کرده اند، می‌توانند با مراجعه به بخش Update ویندوز خود، درخواست دانلود نسخه پاییز ویندوز 10 مایکروسافت را بدهند و منتظر بمانند تا فایل‌های مورد نیاز دانلود و سپس نصب شود.

گفتنی است؛ اگر سیستم خود را چک کردید و نسخه جدید ویندوز 10 برایتان ارائه نشده بود، این پایان کار نیست. نا امید نشوید، به سایت رسمی مایکروسافت مراجعه و از بخش Windows 10 نسخه جدید ارائه شده را به صورت دستی دانلود نمایید و فایل نصبی آن را بر روی سیستم عامل خود اجرا نموده تا به آپدیت جدید دست یابید.

در ادامه تصویری از محیط نسخه پاییز ویندوز 10 را مشاهده می‌کنید :

آپدیت پاییز ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار گرفت

 

انتهای پیام/

آپدیت «سازندگان پاییز» ویندوز 10  + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت پاییز ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار گرفت + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..