تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظى اجبارى بازيكن اخراجى استقلال

خداحافظى اجبارى بازيكن اخراجى استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شنيده ها حاكى از آن است مجتبی جباری در صورتى كه موفق به بازگشت به استقلال نشود ،از دنياى فوتبال خداحافظى مى كند.

به هر ترتيب جبارى امروز نيز از باشگاه استقلال به كميته تعيين وضعيت شكايت كرد تا هر چه زودتر وضعيت اش مشخص شود اما طبق اعلام يكى از مديران استقلال جبارى راه بازگشتى به اين تيم ندارد و بايد ديد وضعيت او در آينده به چه صورت خواهد بود.

باشگاه استقلال در نظر دارد در نيم فصل نام جبارى را از ليست خارج كند.

البته در اين ميان جبارى با همين وضعيت هم پيشنهاد هايى از ديگر تيم هاى ليگ برترى دارد اما آنچه كه به گوش مى رسد اين است كه جبارى در صورت جدايى از استقلال براى هميشه از دنياى فوتبال خداحافظى كند.

انتهای پیام/

مجتبی جباری از استقلال خداحافظى مى كند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظى اجبارى بازيكن اخراجى استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..