تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک دقیق واحدهای توپخانه‌ یمن به محل تجمع ارتش عربستان+ فیلم

شلیک دقیق واحدهای توپخانه‌ یمن به محل تجمع ارتش عربستان+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واحدهای توپخانه رزمندگان مردمی و ارتش با شلیک دقیق، محل تجمع سربازان ارتش عربستان سعودی را در بندر المخا در تعز یمن هدف قرار داد.

از زمان شروع تجاوز نیروهای مزدور سعودی به یمن در اوایل سال 94 تا به امروز، نیروهای مردمی یمن و ارتش این کشور بارها مواضع نیروهای عربستان را هدف حملاتی موشکی و توپخانه ای قرار داده اند که در پی این حملات دولت سعودی متحمل خسارت سنگین شده است. همچنین در پی این حملات صدها متجاوز سعودی به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

عربستان سعودی در ائتلافی که ششم فروردین سال94 با برخی از کشورهای عربی انجام داد، حملات گسترده ای علیه کشور یمن آغاز کرد تا بتواند به این بهانه «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند. این حملات تا به امروز باعث کشته شدن هزاران انسان بی گناه یمنی و ویرانی این کشور شده است.

انتهای پیام/

شلیک دقیق واحدهای توپخانه‌ یمن به محل تجمع ارتش عربستان+ فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک دقیق واحدهای توپخانه‌ یمن به محل تجمع ارتش عربستان+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..