تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای هولناک پيدا شدن بقایای جسد پيرزن در شكم كروكوديل

بقایای جسد پیرزن سالخورده از شکم کروکودیل بیرون کشیده شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «آن کامرون» ۷۹ ساله که هفت روز پیش به قصد گردش از یک مرکز نگهداری سالمندان در کریگلی در نزدیکی پورت داگلاس واقع در شمال شرقی استرالیا خارج شده بود.

چند روز بعد از آن پلیس یک چوبدستی و تکه‌های لباس به جا مانده از این پیرزن را در کنار رودخانه «موبری» پیدا کرده و احتمال داد که او به دام کروکودیل افتاده باشد.

مسئولان حیات وحش محلی با تله گذاشتن موفق شدند یک کروکودیل به طول ۴ متر و ۳۰ سانتی‌متر را به دام بیندازند و پس از معاینه حیوان، روز سه شنبه بقایای جسد پیرزن گم شده را در آن یافتند.

این زن احتمالا پس از آن که راه خود را در جنگل انبوه نزدیک رودخانه گم کرده اسیر دندان‌های شکارچی خزنده شده است.

خانواده خانم کامرون از مسئولان خواسته‌اند که آسیبی به کروکودیل نرسانند، چون او «مسئول کروکودیل بودن خود نیست.»

کروکودیل‌‌های آب شور که طول آنها گاه تا هفت متر و وزن‌شان به یک تن می‌رسد، در مصب رودخانه‌های شمال شرقی استرالیا به وفور یافت می‌شوند. بر اساس گزارش‌ها، این جانوران خطرناک به طور میانگین سالی دو نفر را می‌خورند.

منبع: یورو نیوز

انتهای پیام/

کروکدیل یک زن سالخورده را بلعید!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای هولناک پيدا شدن بقایای جسد پيرزن در شكم كروكوديل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..