تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین نهایی «من اینجا چی می‌خوام» آغاز شد

تدوین نهایی «من اینجا چی می‌خوام» آغاز شدمسعود اطیابی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «من اینجا چی می‌خوام» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در برزیل تدوین اولیه‌ای روی این اثر انجام دادیم و هم اکنون موحد شادرو تدوین نهایی آن را آغاز کرده است. برای بخش موسیقی و صداگذاری هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم را به جشنواره فیلم فجر خواهید داد، عنوان کرد: برای حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر فکر نکردیم و بیشتر به اکران آن فکر شده است.

گفتنی است؛ «من اینجا چی می‌خوام» جدیدترین فیلم سینمایی مسعود اطیابی در مقام کارگردانی است که حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی به عنوان بازیگران اصلی در آن بازی می‌کنند.

فیلمبرداری این اثر در برزیل انجام شده و از فضایی کمدی_اجتماعی برخوردار است.

انتهای پیام/

چه خبر از کار جدید پژمان جمشیدی و سام درخشانی؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین نهایی «من اینجا چی می‌خوام» آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..