تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده در واتس‌اپ ممکن شد

اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده در واتس‌اپ ممکن شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته واتس اپ قابلیتی به پیام رسان خود اضافه کرد که کاربران به وسیله آن می توانند موقعیت مکانی خود را به صورت زنده با دوستان خود به اشتراک بگذارند. البته واتس اپ اعلام کرده است که این قابلیت ممکن است برای برخی از کاربران ایجاد نشده باشد که تا هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و تمامی کاربران به آن ها دسترسی خواهند داشت.

با استفاده از این قابلیت می توانید موقعیت مکانی خود را با مخاطبین تان به صورت زنده به اشتراک بگذارید. به طوری که حرکت و تغییر مسیرتان در نقشه نمایان است. واتس اپ می گوید اشتراک موقعیت مکانی از امنیت بالایی برخوردار است و از رمز گذاری "end-to-end" بهره می برد.

برای اشتراک موقعیت مکانی زنده در واتس اپ، لازم است زمان مورد نظر را مشخص کنید و با اتمام آن زمان نمایش موقعیت مکانی شما به صورت خودکار متوقف می شود.

انتهای پیام/

اشتراک موقعیت مکانی زنده در واتس اپ فعال شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده در واتس‌اپ ممکن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..