تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین حمایت بیمه دی در طرح جامع بیمه منازل مسکونی روستایی ورامین

نخستین حمایت بیمه دی در طرح جامع بیمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی روستایی در روستای عبدل آباد ورامین تحقق یافت و تنها چند روز پس از صدور بیمه نامه منازل مسکونی از سوی دهیاری این روستا، منزلی طعمه حریق شد و از مزایای این طرح بهرمند گردید.

به گزارش شمانیوز؛ در نخستین روز هفته دولت سال جاری با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور از طرحی در نمایشگاه توانمندی های دولت در ورامین رونمایی شد که به واسطه آن در گام نخست از یک طرح کشوری تمام منازل مسکونی روستاهای ورامین با هزینه ناچیز که از سوی دهیاری ها پرداخت شد تحت پوشش بیمه آتش سوزی، زلزله و حوادث قرار گرفتند تا در راستای نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها خدمت ماندگار دیگری در این حوزه رقم بخورد.

این طرح که نخستین بار در کشور بر پایه تفاهم نامه ای با بیمه دی به مرحله اجرا در آمد تنها چند روز پس از صدور بیمه نامه یکی از روستاهای پر جمعیت در ورامین، توانست به هدف حمایتی خود دست یابد.

در عصر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه ۹۶ یک واحد منزل مسکونی در روستای عبدل آباد طعمه حریق شد و خسارت زیادی را برجای گذاشت ولی در پایان این حادثه تلخ که خسارت جانی نداشت، بیمه جامع روستا که تمام خسارت ها را تحت پوشش قرار می داد، کام صاحب خانه و دیگر اهالی روستا را شیرین کرد تا بیش از بیش قدردان خدمات ارزشمند دولت بوده و دعاگوی حامیان این طرح باشند

رئیس شعبه بیمه دی جنوب شرق استان تهران نیز با تقدیر از حمایت های مسئولان در دولت تدبیر و امید بویژه جناب دکتر یوسفی فرماندار ومهندس حیدری بخشدار مرکزی ورامین از این طرح گفت: شرکت بیمه دی با پایین ترین تعرفه ممکن و بدون در نظر گرفتن منفعت مالی، این طرح را روستاها اجرا کرد تا در صورت بروز حوادث غیر قابل پیش پینی که امروز نمونه ای از آن را مشاهده می کنید، نگرانی برای زیان های اقتصادی وجود نداشته باشد.

حسین تاجیک به شعار بیمه یعنی "جبران در کمین حادثه" اشاره کرد و افزود: براساس برنامه های حمایتی شرکت این طرح ملی جامع با پوشش های کامل خسارت برای نخستین بار در شهرستان ورامین به مرحله اجرا در آمد و امروز شاهد این هستیم که از نقاط مختلف ایران اسلامی از این طرح استقبال چشمگیری به عمل آمده است.

رئیس شعبه جنوب شرق استان تهران بیمه دی با اشاره به هزینه ناچیز صدور این بیمه نامه که از سوی دهیاری ها پرداخت می شود خاطر نشان کرد: این حادثه زنگ خطری برای تمامی بخشداری و دهیاری های کشور است زیرا حوادثی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و انفجار در کمین هستند و در صورت کوتاهی در بهره مندی از این طرح و بروز حوادث احتمالی راهی برای جبران وجود نخواهد داشت و بدون شک مردم انتظار حمایت بیمه ای در روزهای سخت را با استفاده از این طرح جامع دارند.

منبع: روابط عمومی بیمه دی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین حمایت بیمه دی در طرح جامع بیمه منازل مسکونی روستایی ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..