تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید جذاب ترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید 

مسابقات ملکه زیبایی همۀ ساله} برگزار میشود و زیباترین دختر جهان به مدت یکسال بعنوان ملکه جذابیت در تمام جهان شناخته میشود. با اینکه همۀ ساله} زیباترین زن بعنوان ” ملکه زیبایی ” برگزیده می‌شود, اما برخی از ملکه هاي زیبایی حتی پس از کسب این عنوان, هنوز هم جزء زیباترین ها میباشند.

همۀ ساله} جهان چشم براه مسابقه اي هست که در آن زیباترین زنان برای کسب عنوان زیباترین زن جهان رقابت میکنند. نخست این مسابقات از سال 1951 بود و از آن سال تا دهه 1970 شمار بینندگان این مسابقات بین المللی در سراسر جهان به بیش از دو میلیارد نفر بالغ می شد.اما این میزان به دلایل شمار زیادی از جمله کاهش سطح زیبایی و فرهنگ شرکت کنندگان به میزان قابل توجهی کاهش یافت که منجر به کم شدن استانداردهای کمیتۀ داوری نیز شد.

تاریخ این مسابقات, پر هست از دختران زیبا که نفس ها را در سینه زندان میکنند و تبدیل به اسطوره هاي زیبایی میشوند. این ملکه ها با وجود سن و سالشان, هنوز هم از زیبایی و جذابیت خود لذت میبرند و باید گفت آنان جزو زیباترین زنان جهانند.

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی (Jennifer Hawkins)

این زیبای استرالیایی زمانی که در سال 2004 بعنوان ملکه زیبایی دست یافت, مطرح شد. او یکبار در طول مسابقه کاملاً اتفاقی به زمین خورد که منجر به ظاهر شدن لباسهای زیرش در برابر چشم میلیون ها بیننده گردید و از این نظر اوضاع بد و شرم آوری را در طول مسابقه بردباری کرد. با وجود اینکه سن هاوکینز کمی بالا رفته اما هنوز هم جذابیت و زیبایی خود را با خصوصیت هاي ایده آلش حفظ کرده هست.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

ناتالی گلبووا زیباترین زن جهان با چشمانی خاص و جذاب (Natalie Glebova)

او اصالتاً روس و اهل کاناداست و در سال 2005 بعنوان ملکه زیبایی جهان معرفی شد. گلبووا را به داشتن جذابیتی خاص و چشمانی که میتواند با مغناطیسش مخاطب را هیپنوتیزم کند, توصیف میکنند. وی پس از کسب این عنوان وارد برنامه هاي تلویزیونی, رقص و نویسندگی شده هست.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

آگبانی دارگو اولین ملکه زیبایی سیاهپوست (Aggbani Dargo)

وی اهل نیجریه هست و اولین زن سیاهپوستی هست که توانسته عنوان ملکه زیبایی جهان را به دست آورد. دارگو برای رهایی از رنج فقر وارد دنیای مد و زیبایی شد. پیروزی او در مسابقات سال 2001 که در ویتانم برگزار شد, متمایز از پیروزی سایرین بود. میزان همکاری بییندگان در انتخاب دارگو برای این عنوان حدود %50 بوده هست.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان (Aishwarya Rai)

بی شک, او یکی از زیباترین ملکه هاي زیبایی جهان به شمار می‌رود. وقتی آیشواریا در سال 1994 برنده شد, زیبایی اش جهان را خیره کرد و امروز پس از گذشت 21 سال, او زیباتر و جذاب تر از قبل هست. آیشواریا الان یکی از ستارگان بالیوود و یکی از زیباترین زنان جهان هست.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

مونا گرود ملکه زیبایی دوزخ و زیباترین چهرۀ تلویزیونی نروژ (Mona grudt)

این زیبای نروژی در دهه چهارم زندگی خود قرار دارد و هنوز هم از زیبایی اش که به سبب آن در سال 1990 مقام اولیه مسابقات را کسب کرد بهره مند هست. در آن دوره از مسابقات, لقب “ملکه زیبایی دوزخ ” را به گرودت داده بودند و وی حتی پیش بینی نمیکرد که در مقام دهم جای گیرد. وی اکنون زیباترین چهره تلویزیونی در نروژ هست.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

لارا دوتا ملکه هندی رکورددار (Lara Dutta)
این ملکه هندی بالاترین رکورد امتیاز کسب شده از جانب هیئت داوران را به خود اختصاص داده هست. وی در سال 2000 عنوان ملکه زیبایی را کسب کرد و تا امروز همکاری فعالی در زمینۀ زیبایی و امور فرهنگی دارد.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

الیسا مکادو زیبارویی از نژاد لاتین (Alicia Machado)
این ملکه زیبایی ونزوئلایی در سال 1996 پیروز به کسب این عنوان شد. زیبایی خاص او که ریشه در نژاد لاتینی اش دارد, بسیار جذاب هست. وی اخیراً اعلام کرده قصد دارد داستانش را در قالب یک کتاب منتشر سازد; اما این حکایت شیرینی نخواهد بود! زیرا مکادو تصمیم دارد پشت صحنه هاي رقابت هاي مسابقات زیبایی راکه بر پایۀ سوء بهره گیری از قدرت و نژادپرستی هست را افشا کند.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

دیانا مندوزا زیباروی دیگری از ونزوئلا (Diana Mendoza)
زیباروی دیگری از ونزوئلا که در سال 2008 ویتنام ملکه زیبایی جهان شد. برنده شدن در آن رقابت با وجود بیش از 80 دختر جذاب کار ساده اي نبود. اما بهرحال مندوزا پیروز شد امتیاز کافی به دست آورد و پس از گذشت 12 سال, این عنوان را به کشورش بازگرداند.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

سیلویا هیچکاک ملکه زیبایی در میان 56 دختر خوشگل (Sylvia Hitchcock)

به گزارش پارس ناز وی در سال 1967 پس از آن که ملکه زیبایی امریکا شد, عنوان ملکه زیبایی جهان را نیز کسب نمود. آن دوره از مسابقات در برزیل برگزار شد و بیش از 56 دختر زیبا از سراسر جهان در آن شرکت داشتند و برنده شدن در مسابقات بسیار مشکل بود. اما در نهایت هیچکاک حائز این مقام شد.

زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید

اوکسانا ویورووا ملکه زیبایی جهان در سال 2002
این زیباروی روس , تا امروز دارای بالاترین رکورد امتیازات در بخش لباسهای شنای مسابقات زیبایی هست. وی با امتیاز بالایی که کسب کرد, عنوان ملکه زیبایی جهان را در سال 2002 برای کشورش به دست آورد و اولین برندۀ روسی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباترین دختران ملکه زیبایی در طول تاریخ را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..