تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس قدیمی از بازیگر زن ایرانی در شب عروسی اش

عکس قدیمی از بازیگر زن ایرانی در شب عروسیش

 

بازیگر زن معروف با انتشار عکسی قدیمی از مراسم عروسی اش ، اینستاگرام خود را به روز کرد . به گزارش ایران ناز خانم افسانه چهره آزاد متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد.

 

عکس قدیمی از بازیگر زن ایرانی در شب عروسی اش

 

در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

 

بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال ۱۳۸۴ در نمایش پنجره‌ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

 

به گزارش ایران ناز خانم بازیگر این عکس از عروسی اش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت!

 

عکس قدیمی از بازیگر زن ایرانی در شب عروسی اش

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس قدیمی از بازیگر زن ایرانی در شب عروسی اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..