تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون آشپزخانه با رنگ‌های درخشان

۶۱۱۷۸۴

۱۰۲۴  بازدید

برترین ها - ترجمه از پلاد ناصری: وقتی به نوسازی آشپزخانه فکر می کنیم، اغلب مدل هایی کلیشه ای و تکراری در ذهنمان نقش می بندد که شامل کابینت های چوبی، سنگ کانتر از جنس کوارتز و گرانیت، و وسایل استیل آشپزخانه است. اما اگر کمی بیشتر به جستجو بپردازید، متوجه خواهید شد که داشتن یک آشپزخانه شیک و مدرن که با رنگ های مختلف دکور شده است، دور از انتظار نخواهد بود.

فرقی نمی کند که طراحی کلی آشپزخانه شما به شکل سنتی باشد یا مدل های مینیمالیستی و مدرن داشته باشد، به هرحال تغییر رنگ آشپزخانه از طیف های رنگی متداول به ترکیب های رنگی درخشان از طیف های مختلف، می تواند به کلی ظاهر آشپزخانه را متحول کند.

زرد همچون آفتاب

 ایده های دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های درخشان


رنگ زرد، درست مانند پرتوهای آفتاب، سرشار از انرژی مثبت و احساس شور و اشتیاق است و در ضمن رنگی است که به افزایش اشتها نیز کمک می کند و به همین جهت برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار مناسب است. طیف زرد بهترین انواع رنگ را برای روشن تر کردن آشپزخانه در بر دارد و به ویژه برای آشپزخانه های با فضای کوچک و محدود بسیار ایده آل است. هنگامی که رنگ زرد را برمی گزینید، محدوده انتخاب گسترده ای پیش رو خواهید داشت. زیرا زرد تیره می تواند با دکورها و تزئینات قدیمی و چوبی بسیار سازگار باشد و از طرف دیگر زرد روشن با کابینت های سفید و سطوح کم رنگ و روشن همخوانی خوبی دارد. صرف نظر از اینکه چه نوع رنگی از طیف زرد را برای آشپزخانه خود ترجیح می دهید، می توانید از تزئینات و دسته گل هایی به رنگ های لیمویی یا طلایی نیز استفاده نمایید و انرژی مثبت بیشتری را به فضای آشپزخانه خود اضافه کنید.


آبی همچون دریا

 ایده های دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های درخشان


استفاده از رنگ های ملایم و آرامش بخش آبی همیشه نتایج بسیار خوبی در دکوراسیون آشپزخانه به همراه دارند. کابینت های آبی رنگ با حاشیه های سفید بسیار زیبا هستند و در کنار دستگیره هایی که به رنگ های خاکستری یا طلایی انتخاب می شوند، جلوه بیشتری خواهند داشت. همچنین تغییر رنگ دیوار و کاشی های به کار رفته در آشپزخانه هم می تواند در نوسازی محیط آن تاثیرگذار باشد. در ضمن وسایل آشپزخانه را هم فراموش نکنید. صندلی های آبی رنگ و همچنین میز آشپزخانه که به رنگ آبی انتخاب می شود جلوه دریایی دلنوازی به فضای آشپزخانه می بخشد.


رنگ های متالیک

 ایده های دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های درخشان


اضافه کردن کمی تجمل و درخشش به فضای آشپزخانه کار ساده ای است. کافی است رنگ های متالیک برنزی، نقره ای و مسی را به محیط آشپزخانه اضافه کنید و با کم هزینه ترین روش ها دکوراسیونی منحصر به فرد و حیرت آور را برای آشپزخانه خود پدید آورید. استفاده از رنگ برنزی در دکوراسیون منزل می تواند حال و هوای خانه را قدیمی و کهنه جلوه دهد، اما به کارگیری این رنگ برای کابینت های آشپزخانه در کنار رنگ کروم ظاهر آشپزخانه را بسیار متحول خواهد کرد و چهره آن را شیک و مدرن می سازد.

به ویژه اگر برخی وسایل آشپزخانه مانند ظروف و کتری چای را هم از جنس برنج تهیه کنید و به عنوان تزئینات آشپزخانه در نظر بگیرید، جلوه بسیار چشم نوازی پیدا خواهد کرد. همچنین استفاده از رنگ های مسی هم نقطه کانونی بسیار خوبی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می نماید. اما اگر می خواهید ظاهر آشپزخانه کمی تجملاتی تر به نظر برسد، از رنگ های طلایی و نقره ای هم غافل نشوید.


رنگ های روشن و شفاف

 ایده های دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های درخشان


ترکیب دو یا چند نوع رنگ روشن و مهیج می تواند به شکل هنرمندانه ای، ظاهر آشپزخانه شما را متحول کند. رنگ های روشن، شفاف و حتی کمی جیغ، مثل نارنجی یا زرد همراه با خاکستری، و همچنین رنگ قرمز در کنار سفید، می توانند انرژی فوق العاده ای در فضای آشپزخانه ایجاد نمایند. بهره گیری از چنین ترکیب هایی بهترین روش برای شخصی سازی محیط آشپزخانه است و می تواند دکوراسیون این بخش از خانه را کاملا منحصر به فرد و باب طبع شما و اعضای خانواده تان کند.

همچنین تضادی که میان رنگ های جیغ و مهیج با کابینت های سفید و روشن ایجاد می شود، می تواند جذابیت بصری خوبی در محیط آشپزخانه ایجاد کند. در عین حال با استفاده از چنین رنگ هایی که مطابق سلیقه شخصی خودتان انتخاب می کنید، می توانید نقطه کانونی خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد نمایید و از این طریق بر جلوه و زیبایی مورد انتظارتان بیافزایید.

نباید فراموش کنیم که استفاده از این رنگ ها نه تنها برای آشپزخانه بلکه در هر کدام از اتاق های منزلتان می تواند ارزان ترین راه و ساده ترین روش برای تغییر دکوراسیون و ایجاد حسی مثبت باشد و به دنبال آن نفسی تازه به زندگی شما در محیط خانه ببخشد.


طیف های خاکستری

 ایده های دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های درخشان


درست است که خاکستری رنگی خنثی است و ممکن است کمی بی روح به نظر بیاید اما همیشه نشان دهنده سکون و آرامش همراه با نظم و یکپارچگی است. یکی از ویژگی های مهم رنگ خاکستری هماهنگی و همخوانی بسیار مناسبی است که با رنگ سفید و همچنین سطوح چوبی دارد. بنابراین گستره وسیعی از انتخاب ها را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه پیش روی شما قرار می دهد. بهتر است در محیط آشپزخانه از رنگ خاکستری برای سطوح وسیع و با حجم بالا استفاده کنید و در عوض وسایل کوچک و جزئی آشپزخانه را با رنگ هایی هماهنگ با طیف خاکستری انتخاب نمایید.

به عنوان مثال همه کابینت های آشپزخانه را به رنگ خاکستری رنگ آمیزی کنید و بخش های حاشیه ای آنها را به رنگ های روشن همچون خاکستری کم رنگ یا سفید اختصاص دهید. همچنین می توانید از این رنگ خنثی برای کف آشپزخانه استفاده نمایید و میز کانتر درون آشپزخانه را هم از جنس سنگ های خاکستری رنگ در نظر بگیرید. البته همانطور که گفته شد سطوح چوبی هم برای هماهنگی با رنگ خاکستری گزینه بسیار مناسبی هستند. به چنین ترکیب هایی می توانید رنگ های برنزی، مسی و کروم را هم اضافه نمایید تا شکوه و زیبایی بیشتری را به آشپزخانه خود وارد کنید.


بدون شک با در نظر گرفتن این نکات و انتخاب رنگ های مناسب و دلخواه خودتان می توانید با هر سلیقه ای که دارید، آشپزخانه رویایی خودتان را بسازید. حتی اگر طیف های رنگی مورد علاقه تان کمی خاص و منحصر بفرد باشد، باز هم می توانید بدون هیچ نگرانی از آنها در دکوراسیون آشپزخانه بهره ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون آشپزخانه با رنگ‌های درخشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..