تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسویی بانک رفاه با اولویت های مهم دولت در بخش های اقتصادی

حمایت از تعاونی ها و بنگاه های زودبازده یکی از اولویت های مهم دولت در حوزه اقتصادی است و لازم است بانک رفاه فعالانه در این حوزه نقش آفرینی کند.

به گزارش شمانیوز، حسین رحمتی عضو هیات مدیره با اعلام این مطلب در دومین همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک افزود: بررسی کامل پرونده های تسهیلاتی و اعتبار سنجی مشتریان موجب می شود مشتریان واقعی شناسایی شده و از ایجاد مطالبات جلوگیری شود. تسهیلات اعطایی هم در بخش های مختلف تولید ، صنعت و اشتغال به مصرف واقعی می رسد.
وی افزود: بانک رفاه از بانک های منضبط نظام بانکی است و خوشبختانه بانک مرکزی حمایت لازم را از بانک های منضبط در حوزه های ریالی و ارزی به عمل می آورد.

منبع:روابط عمومی بانک رفاه
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسویی بانک رفاه با اولویت های مهم دولت در بخش های اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..