تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال سه‌بعدی شدن سنسور تشخیص چهره Galaxy S9

سنسور تشخیص چهره Galaxy S9 ممکن است سه بعدی شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ اخیرا از گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی کرد و عرضه آن نیز با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد. اما نکته جالب این است که گمانه‌زنی ها از همین حالا برای گوشی هوشمند Galaxy S9 که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است، آغاز شده است.

یکی از مهم‌ترین این شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص فناوری تشخیص چهره این گوشی است. زیرا گزارش‌های ضعیفی وجود دارد که احتمال استفاده از یک سنسور سه بعدی برای سیستم تشخیص چهره اس 9 سامسونگ را نشان ‌می‌دهد.

همچنین احتمال دارد که فناوری حسگر اثر انگشت به کلی از گوشی های پرچمدار سامسونگ حذف شود، زیرا اگر سامسونگ قادر به ساخت فناوری تشخیص چهره سه بعدی بسیار قدرتمندی شود، شاید دیگر نیازی به استقاده از حسگر اثر انگشت نباشد. باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این شایعات در خصوص پرچمدار نسل آینده سامسونگ به واقعیت می‌پیوندد.

انتهای پیام/

گوشی تجهیز گوشی گلکسی اس 9 به سنسور سه بعدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال سه‌بعدی شدن سنسور تشخیص چهره Galaxy S9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..