تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع عمومی فوق العاده بیمه "&a

مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور بررسي و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره، روز دوشنبه 24 مهر ماه برگزار شد.

به گزارش شمانیوز،این  مجمع با حضور مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما" ، حجت بهاری فر عضو هیات مدیره به عنوان  ریاست مجمع ، آقای مقیم زاده و سرکار خانم  غنی  به عنوان ناظران مجمع ، علیرضا غلامیان یوسف آباد  به عنوان منشی جلسه ، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار  ، نماینده  بیمه مرکزی ج .ا.ا ، سایر اعضای هیات مدیره و دیگر سهامداران برگزار شد.

در ابتدا حجت بهاری فر رئیس مجمع، ضمن خیر مقدم به سهامداران عزیز ، حضور بیش از 82 درصد از سهامداران را تایید و رسمیت جلسه را اعلام کرد.

در ادامه صفدری مدیرعامل شرکت سهامی بیمه "ما" به شرح گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در شش ماهه نخست سال 1396 پرداخت. رشد 28 درصدی پرتفوی و ترکیب بهینه و مناسب سهم رشته های بیمه ای در درآمدها به ترتیب 15 درصدی آتش سوزی، 7 درصدی مسئولیت، 29 درصدی عمر و سرمایه گذاری، 18 درصدی ثالث و 9 درصدی درمان و همچنین نسبت خسارت 36 درصد از جمله گزارشات ارائه شده به مجمع بود. همچنین مدیریت ریسک و افتتاح و راه اندازی تعدادی شعب در شش ماهه اول سال جاری برخی از دستاوردها اعلام شدند.

این گزارش می افزاید: پس از استماع گزارش توجیهی افزایش سرمایه ارائه شده و همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی سوالات مطرح شده از سوی سهامداران، افزایش پنجاه درصدی سرمایه شرکت به تصویب مجمع رسید.

منبع:"روابط عمومی بیمه ما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع عمومی فوق العاده بیمه "&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..