تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد ربات‌های غول‌پیکر ژاپن و آمریکا در رینگ مبارزه

نبرد ربات‌های غول‌پیکر ژاپن و آمریکا در رینگ مبارزه

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیجیاتو،این مبارزه قرار است بین یک ربات آمریکایی به نام «Eagle Prime» با 5 متر ارتفاع، 12 تن وزن و 430 اسب بخار قدرت از یک طرف و ربات ژاپنی «Kuratas» با 4 متر ارتفاع و 4 تن وزن برگزار شود.

Kuratas را می توان به دو روش کنترل از راه دور و یا قرار گرفتن درون آن کنترل کرد. این ربات می تواند با سرعت 10 کیلومتر بر ساعت بر روی چهار چرخ حرکت کند و توانایی شلیک 6 هزار گلوله در هر دقیقه را نیز دارد.

در طرف دیگر Eagle Prime قرار دارد که توسط کمپانی کالیفرنیایی «MegaBots» تولید شده و علی رغم وزن 12 تنی با سرعت نسبتا زیادی بر روی زنجیر چرخ حرکت می کند. اپراتور این ربات باید درون آن قرار بگیرد.

در یک ویدئوی تبلیغاتی این ربات با سرعتی بالا در مسیر مانور می دهد، موانع سر راه خود را با قدرت کنار زده و از اسلحه  مخصوصش که برای شلیک گلوله های بزرگ پینت بال و توپ های آتشین طراحی شده برای تخریب اهداف از پیش تعیین شده استفاده می کند.

در این میان کمپانی چینی «GREATMETAL» نیز از ربات جنگنده ای به نام «Monkey King» رونمایی کرده که 4 تن وزن داشته و می تواند روی دو پا یا به صورت چهار دست و پا مبارزه کند.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد ربات‌های غول‌پیکر ژاپن و آمریکا در رینگ مبارزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..