تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی موکب دانشگاه شهید بهشتی از 100 هزار زائر در روز

امیرحسین خورشیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  وعده داد موکب دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از تاریخ 7 آبان خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را آغاز کرده و تا تاریخ 17 آبان این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهید بهشتی اولین دانشگاه ایرانی‌ای بود که در عراق اقدام به برپایی موکب دانشجویی نمود، افزود: امسال نیز مانند دو سال گذشته بسیج دانشجویی این دانشگاه با برپایی موکب شباب الرضوی در عمود 757 میزبان زائران خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی در خصوص پذیرایی از زائران خاطر نشان کرد: در این موکب برای زائران  100 هزار صبحانه تدارک دیده شده که با کمک 35 خادم حسینی که همگی دانشجویان ایرانی و عراقی دانشگاه شهید بهشتی هستند در بین زائران توزیع خواهد شد.

امیرحسین خورشیدی ضمن اشاره به اهمیت موضوع سلامتی زائران تاکید کرد: اقدامات مناسبی مانند ارائه خدمات پزشکی و داروهای گیاهی است که عوارضی نخواهد داشت در این موکب برنامه ریزی شده است.

وی مدعی شد مهمترین برنامه اجرایی موکب شباب الرضوی ایستگاه صلواتی خواهد بود که با ارائه بسته‌های فرهنگی جذاب و انواع دمنوش‌های گیاهی که برای سلامتی مفید هستند،  میزبان زائران اربعین حسینی خواهیم بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پایان افزود: این موکب برای تهیه محل اسکان در خدمت عموم مردم نخواهد بود و خوابگاه‌های آن مختص خادمین این موکب و همچنین کاروان‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه‌هایی که از قبل با ما در خصوص محل اسکان هماهنگ کرده باشند، است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی موکب دانشگاه شهید بهشتی از 100 هزار زائر در روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..