تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوابق هاشمی برای تصدی وزارت علوم کافی نیست

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی:

محمدیان دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سید ضیاهاشمی از نظر علمی و دانشگاهی برجستگی خاصی ندارد و از نظر سابقه  هم غیر از معاونت فرهنگی وزارت علوم دیگر سابقه مدیریتی خاصی ندارند و قبل از آن هم صرفا مدیر یک مجموعه "پژوهشی " بوده است.

در سابقه هاشمی نقاط نگران کننده‌ای وجود دارد

وی با اشاره به اینکه در سابقه مسئولیت هاشمی در معاونت فرهنگی وزارت علوم کم‌کاری‌ها و نقاط نگران کننده‌ای وجود دارد، خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای مختلط و نداشتن عزم جدی برای برچیدن کامل این روند به یک نگرانی بزرگ برای دانشجویان انقلابی تبدیل شده است.

نگرانی دانشجویان از رعایت نشدن مسایل فرهنگی در دانشگاه‌ها

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: نگرانیما از این بابت است که در صورت وزارت هاشمی مسایل فرهنگی به کیفیتی که مورد رضایت اسلام فقاهتی باشد با جدیت دنبال نشود و ما شاهد کم‌کاری غیرقابل جبرانی باشیم و همچنین این نگرانی جدی وجود دارد که وی به تقویت و فراگیر نمودن "فرهنگ زندگی و رفتار مومنانه" از طریق تقویت و پشتیبانی از دانشجویان مومن انقلابی همت نورزند و در عوض تقویت جریان دانشجویی دیگری را اداره کنند که این خسران غیرقابل جبرانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوابق هاشمی برای تصدی وزارت علوم کافی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..