تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار ماه به منزل چهارم رسید

قادر طراوت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ماه به منزل سوم رسید

قادر طراوت‌پور دبیر برگزاری سلسله نشست‌های ادبی دیدار ماه، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نشست ادبی گفت: سلسله نشست های ادبی دیدار ماه همواره ساعت 17 در حوزه هنری با حضور چهره‌های درخشان، شاخص و نام آور شعر معاصر برگزار می شود.

این برنامه هر جلسه یک مجری دارد. در جلسه اول ناصر فیض، در جلسه دوم خودم، در جلسه سوم علیرضا قزوه مجری بودند.

وی افزود: مجری جلسه چهارم سلسله نشست های ادبی دیدار ماه از بین شاعرانی انتخاب می‌شود که در جلسه سوم حضور دارند. هرکدام از شاعرانی که در جلسه سوم این نشست های ادبی هستند یک شعر تازه می‌خوانند.

گفتنی است؛ یکی از رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی مثل حوزه هنری، این است که پایگاه حضور بزرگان فرهنگ، هنر و ادبیات کشور باشند. در این راستا باید تلاش‌های خوبی برای ایجاد همدلی و گسترش مهربانی انجام داد و فضایی جهت ایجاد صمیمیت بین بزرگان حوزه شعر و ادبیات روزگار به وجود آورد. با این هدف، حوزه هنری که یکی از مهمترین دستگاه‌های فرهنگی کشور است، سلسله نشست‌های «دیدار ماه» را با حضور چهره‌های شاخص ادبی راه انداخت.

هرماه یک‌بار از بزرگان شعر و ادب دعوت می شود تا در سلسله نشست های ادبی دیدار ماه حاضر شوند. در این جلسه شعری محدودیت خاصی برای شعرخوانی افراد نیست. بزرگان شعر و ادب فارسی هرطور دوست داشته باشند، با سلیقه خودشان شعر می‌خوانند. حوزه هنری صرفا خدمتگزار این افراد است. این جلسه ادبی از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است. تاریخ برگزاری این برنامه ادبی با نظر خود بزرگواران برنامه‌ریزی می شود و لزوماً تاریخ برگزاری آن پایان هر ماه نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار ماه به منزل چهارم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..