تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف راز ساخت اهرام سه‌گانه + تصاویر

کشف راز ساخت اهرام سه گانه + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهرام سه‌گانه مصر به عنوان یکی از معروف‌ترین و عظیم‌ترین عجایب جهان شناخته شده است. قدمت این سازه باستانی به 2600 سال قبل از میلاد می‌رسد. اهرام سه‌گانه همواره محل سوال و کنجکاوی باستان‌شناسان و علاقه‌مندان به تاریخ بوده است. یکی از سوالات رایجی که همواره در اینجا مطرح است ارتفاع 1371 متری این سازه است. کنجکاوی باستان‌شناسان بر سر این است که سازندگان این بنای تاریخی چگونه توانسته‌اند ارتفاعی تا این اندازه را بالا روند و این بنای شگفت انگیز و عجیب را بسازند. 

به تازگی در جریان تفحص‌ها و بررسی‌های گروهی از آنها، یادداشتی قدیمی روی سنگ‌هایی درون قایقی شناور روی آبهایی که در زیر  آن جریان دارند کشف شده است که نکته‌هایی از نحوه ساخت اهرام سه‌گانه در آن یادداشت شده است. 

بسیاری از منتقدان صحت این یادداشت ‌ها را باور نکردند اما باستان‌شناسان همچنان در حال بررسی و کشف این راز بزرگ هستند. 

در ادامه تصاویری از این سازه را مشلاهده می کنید. 

کشف راز ساخت اهرام سه گانه + تصاویر

کشف راز ساخت اهرام سه گانه + تصاویر 

کشف راز ساخت اهرام سه گانه + تصاویر 

 

انتهای پیام/

راز اهرام سه‌گانه کشف شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف راز ساخت اهرام سه‌گانه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..