تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تکاندهنده فائو از بهای یک «بشقاب غذا» از نیویورک تا سودان جنوبی+نمودار

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاردین به نقل از سازمان جهانی غذا -فائو- گزارشی مفصل از میزان نابرابری غذایی در نقاط مختلف جهان- فقیرترین و ثروتمندترین- شهرهای جهان ارائه داده که نشان می‌دهد مردم در کشورهای درگیر جنگ و یا فقیر به چه میزان برای به دست آوردن یک وعده غذایی ساده، می‌بایست هزینه پرداخت کنند.

گاردین می‌نویسد براساس گزارش فائو، یک فرد در نیویورک برای اینکه یک وعده یا یک بشقاب غذا برای سیر کردن خود به دست آورد معمولاً می‌بایست به اندازه یک دلار در جیب داشته باشد. اما این میزان در کشور جنگ‌زده و فقیر سودان جنوبی-بعنوان جوان‌ترین کشور جهان- رقم باورنکردنی ۳۲۰ دلار برای هر وعده غذایی ساده است. این نشان می‌دهد که نابرابری غذایی به حدی رسیده که مردم فقیر بیش از درآمدی که در روز دارند باید صرف کنند تا شکم خود را سیر نمایند.

فائو دراین گزارش می‌افزاید یک بشقاب برنج و لوبیا در نیویورک ۱/۲۰ دلار یعنی معادل ۶ دهم درصد درآمد یک شهروند نیویورکی است؛ حال آنکه همین بشقاب برای یک گواتمالایی ۸/۲۷ دلار و برای یک شخص اهل هاییتی بیش از ۷۲ دلار آب می‌خورد.

منبع:شفقا

انتهای پیام/

قیمت یک بشقاب غذا از نیویورک تا سودان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تکاندهنده فائو از بهای یک «بشقاب غذا» از نیویورک تا سودان جنوبی+نمودار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..