تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست حمایتی امید عالیشاه از پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم های  پرسپولیس و الهلال عربستان راس ساعت 19:30 در  ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان به مصاف هم می روند.

شاگردان برانکو در بازی رفت ، با نتیجه 4برصفر مغلوب الهلال شدندو در این بازی باید تمام تلاش خودرابه کار ببرند تا علی رغم  عدم حضور بازیکنان کلیدی این تیم مانند مهدی طارمی، فرشاد احمد زاده و حسین ماهینی، بتوانند 3 امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند و پیروز از میدان بیرون بیایند.

بسیاری از بازیکنان فوتبال تیم سرخ پوش پایتخت پست هایی جهت حمایت از نماینده ایران در عمان منتشر کردند.

در این راستا امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن کنونی تیم تراکتورسازی تبریز، پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و برای هم تیمی های سابق خود آرزوی موفقیت کرد.

عالیشاه نوشت: "به اميد پيروزی و موفقيت بچها ... نماينده ايرانيد ودعای همه ی ايرانيها بدرقه راهتونه ... يا علی"

انتهای پیام/
عالیشاه دعایش را بدرقه راه سرخ پوش ها کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست حمایتی امید عالیشاه از پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..