تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"بسویچ1" به ازای هر سهم 34273 ریال س

 

شرکت صنایع برق زنگان پارس با سرمایه ثبت شده 29 هزار و 965 میلیون ریال اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به پایان خرداد امسال را برای سال مالی منتهی به پایان آذر 96 منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) شرکت صنایع برق زنگان پارس گزارش عملکرد 6 ماهه منتهی به پایان خرداد 96 را منتشر کرد.

"بسویچ1" در گزارش 6 ماهه اعلام کرده است تا پایان خرداد ماه سال 96 به ازای هر سهم 34هزار و 273 ریال سود خالص محقق کرده است. این شرکت برای دوره 6 ماهه سال مالی گذشته به ازای هر سهم 15 هزار و 585 ریال سود خالص شناسایی کرده بود.

گفتنی است "بسویچ1" در گزارش 6 ماهه امسال نسبت به دوره 6 ماهه سال مالی قبل 120 درصد افزایش سود داشته است.

این شرکت اعلام کرده است در دوره 12 ماه منتهی به پایان آذر ماه 95 به ازای هر سهم 32هزار و 71 ریال سود محقق کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"بسویچ1" به ازای هر سهم 34273 ریال س»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..