تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفیعی: به مسئولان تراکتور هشدار داده بودم

۶۱۶۲۴۵

۲۲۷  بازدید

مدافع ایرانی تیم اف سی سئول اعلام کرد مجبور شده از تراکتورسازی به AFC شکایت کند.

ورزش‌سه: پس از کش و قوس های فراوان سرانجام خالد شفیعی نتوانست مطالباتش را از باشگاه تراکتورسازی دریافت کند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. شفیعی مدعی است که 680 میلیون تومان از باشگاه طلب دارد و باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع پیش می‌آید.

مدافع ایرانی تیم اف سی سئول درباره شکایتش از تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که من شخصا در جریان این مسائل نیستم و وکیلم موضوع شکایت را پیگیری می کند. وکیل من نامه شکایت را تنظیم و به AFC ارسال کرده است.

وی ادامه داد: من مدت ها است از باشگاه تراکتورسازی طلبکارم و بارها بدین خاطر با مسئولان این باشگاه تماس گرفتم. با آقایان آجورلو، محمودی و شهریاری چندین بار تماس گرفتم و خواستم که مطالباتم را پرداخت کنند؛ اما هیچ اتفاقی رخ نداد. این آقایان هیچ جوابی نیز به من ندادند و الان هم ایرادی متوجه من نیست.

مدافع سابق تراکتورسازی همچنین گفت: من مسئولان تراکتورسازی را در جریان همه مسائل گذاشته بودم. به آنها هشدار داده بودم اما به من گفتند هرطور صلاح می دانی عمل کن و وقتی دیدم باشگاه اقدامی نمی کند، مجبور شدم شکایتم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنم.

شفیعی در پایان افزود: من هیچ مشکلی با هواداران خوب تراکتورسازی ندارم. چند سال خوب را در کنار این هواداران گذراندم و واقعا جز خوبی چیزی از آنها ندیدم. الان هم هرگز نیتم این نیست که باشگاه تراکتورسازی ضربه بخورد؛ اما به هر حال این پول حق من و خانواده ام است. اگر از حق خودم هم بگذرم، نمی توانم از حق خانواده ام گذر کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفیعی: به مسئولان تراکتور هشدار داده بودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..