تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیدی: استقلال خانه ماست

۶۱۶۲۴۳

۵۳۵  بازدید

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندارن در خصوص بازی این تیم مقابل استقلال در جام حذفی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرزاد مجیدی در آستانه بازی نساجی مازندران و استقلال گفت:جمعه سخت در راه هست.روزی که باید به ورزشگاه آزادی برگردم.به خاطرات شیرین دوران زندگی در تیم محبوبم.به قهرمانی‌هایی که در لیگ برتر،لیگ آزادگان و جام حذفی همراه استقلال داشتم و پیروزی‌های بزرگ در آسیا.

وی افزود: استقلال خانه ماست.آنجا ساخته شدیم و جوانی‌مان را گذراندیم.شاید البته خوش شانس هستم که در کنار طرفداران پرشور تیم نساجی حضور دارم و این باعث شده که دوری از استقلال را راحت‌تر تحمل کنم.ما ارث اجدادمان را از استقلال نخواستیم.بدهکارش بودیم که طلبکار نبودیم.هر وقت فرصتی بوده در خدمتش بودیم و حالا که نیستیم مثل بعضی‌ها از صبح تا شب برایش بحران نمی‌سازیم.استقلال و هوادارانش،بزرگ و دوست داشتنی هستند.لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم این تیم را خیلی زود مجددا بر صدر جدول لیگ برتر ایران ببینیم.جای استقلال آن بالاست.بدون بهانه و توجیه.بهترین آرزویی که می‌توانم در آستانه بازی روز جمعه داشته باشم این است که امیدوارم در فوتبال ایران،حسادت و کینه و تنگ نظری جای خود را به تدبیر و شعور بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیدی: استقلال خانه ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..