تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا رگه‌های سفید گوجه فرنگی مضر است؟/ با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید/ سم سفید چه بلایی سرتان می آورد/ معجزه موزهای سیاه

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

خواص زنجبیل

زنجبیل مانع لخته شدن خون و گرفتگی رگ‌های خونی می شود و از همین راه جریان خون در عروق را نیز تسهیل می کند.  پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد که زنجبیل میزان کلسترول خون را کاهش می دهد.

فواید آب سیب زمینی برای سلامتی

آب سیب زمینی، کمک زیادی به سیستم گوارش می کند، مانند التیام زخم معده و حل مشکلات گوارشی و یبوست. آب سیب زمینی، اسیدیته معده را تعدیل کرده و دردهای زخم معده را تسکین می‌دهد. آب سیب زمینی حاوی آلکالین است که می تواند برای پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی و عروقی سودمند باشد.

 آیا رگه های سفید گوجه فرنگی مضر است؟/سم سفید چه بلایی سرتان می آورد/با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید/موزهای سیاه شده معجزه می کنند

آیا رگه های سفید گوجه فرنگی مضر است؟

رگه های سفید رنگ در گوجه فرنگی می تواند ناشی از کم و یا زیاد شدن نور، آبدهی نامناسب، تاخیر یا تعجیل در برداشت و موارد این چنین باشد، رگه های سفیدرنگ در گوجه فرنگی ناشی از رسوب نیترات وفلزات سنگین نیست و مردم می توانند این محصولات را با اطمینان خاطر مصرف کنند.

 گول دستگاه های تصفیه آب را نخورید!

کیفیت آب تهران در اکثر مناطق یکسان و یکنواخت است. استفاده از دستگاه های تصفیه آب در تهران معنایی ندارد؛ چرا که میزان کیفیت آب در تهران قابل قبول است. همچنین این دستگاه ها املاحی را که برای بدن مفید است، از آب حذف می کنند.کیفیت آب در تهران به گونه ای است که به هیچ عنوان نیاز به استفاده از دستگاه های تصفیه آب نیست و باید به این موضوع نیز توجه کرد که دستگاه‌های غیراستاندارد تصفیه آب، آلودگی هایی را نیز در آب ایجاد می‌کنند.

آیا رگه های سفید گوجه فرنگی مضر است؟/سم سفید چه بلایی سرتان می آورد/با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید/موزهای سیاه شده معجزه می کنند

سم سفید چه بلایی سرتان می آورد

متخصصان توصیه می کنند نباید روزی بیش از 1.500 میلی گرم نمک مصرف شود متاسفانه بیشتر مردم بدون اینکه خود بدانند مقدار زیادی نمک مصرف می کنند – 3.400 میلی گرم در روز – حدود دو برابر مقداری است که برای مصرف توصیه شده است. از بد خوابی تا سنگ کلیه و مشکلات قلبی مشکلاتی است که مصرف بیش از حد نمک می تواند برایمان ایجاد کند. نمک باعث کم آب شدن بدن می شود و این  می‌تواند باعث بد خوابی شود. خوردن غذای نمکی روی گوارش نیز تاثیر می گذارد.

 با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید

شاید به جرأت بتوان گفت شنا کامل‌ترین ورزش است. علاوه بر اینکه تقریباً هر عضله ای را در بدن درگیر می کند می تواند ضربان قلب را بالا ببرد و از پیری مغز جلوگیری کند.

 آیا رگه های سفید گوجه فرنگی مضر است؟/سم سفید چه بلایی سرتان می آورد/با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید/موزهای سیاه شده معجزه می کنند

معده درد عصبی، حاصل زندگی های پر استرس امروزی

معده درد عصبی، می تواند هورمون استرس را به جریان خون، جایی که تغییرات فیزیولوژیکی، روحی و احساسی خاصی که قابلیت بدن را برای مبارزه با تهدیدات بالا می برد، منتقل کند. استرس باعث می شود تا خون بدن از معده به بخش های حیاتی دیگر برود. استرس هضم را با مشکل مواجه می کند، به طوری که بیشتر منابع بدن برای مبارزه استفاده می شوند. همچنین استرس باعث انقباض عضله‌های بدن مانند عضله‌های معده می‌شود. ترکیبی از تغییرات بالا باعث احساس معده درد عصبی می‌شود.

 فواید مصرف چغندر

چغندر حاوی سطوح بالای عوامل آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است، که مطالعات نشان داده ممکن است به کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها کمک کنند. چغندر سرشار از مواد مغذی سالم است، که از آن جمله می توان به پنج ویتامین ضروری، کلسیم، آهن، پتاسیم، و پروتئین اشاره کرد. 

  نشانه‌هایی که خبر از کم‌خونی می‌دهند 

 علائم کم خونی شامل ضعف، رنگ پریدگی پوست، ضربان نامنظم یا تند قلب، کوتاهی نفس، درد قفسه سینه، احساس سبکی در سر و یا سرگیجه خفیف، بی‌حسی، بی‌خوابی درشب، کرختی یا سردی انتهای اندام‌ها و سردرد است. ممکن است در ابتدا کم‌خونی آنقدر خفیف باشد که متوجه علائم آن نشوید اما شدت علائم با پیشرفت کم‌خونی افزایش می‌یابند.

موزهای سیاه شده معجزه می کنند

موزهای لکه دار سیاه خواص سلامتی فراوانی دارند و می تواند به شما در پیشگیری و کاهش رشد سلول‌های سرطانی کمک کند، موزهای ظاهرا خراب و سیاه شده بیش از موزهای سالم و زردرنگ خاصیت دارند.

 آیا رگه های سفید گوجه فرنگی مضر است؟/سم سفید چه بلایی سرتان می آورد/با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید/موزهای سیاه شده معجزه می کنند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا رگه‌های سفید گوجه فرنگی مضر است؟/ با این ورزش از پیری مغز جلوگیری کنید/ سم سفید چه بلایی سرتان می آورد/ معجزه موزهای سیاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..