تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلالات روانی در 27.5 درصد از زنان و 23 درصد از مردان کشور

اختلالات روانی در 27.5 درصد از زنان و 23 درصد از مردان کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش میراب‌زاده دبیر علمی سی و  چهارمین کنگره انجمن علمی روان پزشکان ایران در سی‌و‌چهارمین کنگره سالیانه انجمن علمی روان پزشکان ایران صبح امروز در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش ما به قانون و اخلاق حرفه‌ای و سمپزیوم‌های پزشکی توجه ویژه‌ای داریم، همچنین برای دومین سال است که جایزه داودیان، دستیاران روان پزشک و روان پزشکانی که کمتر از 5 سال سابقه کار دارند داده می‌شوند.

وی بیان کرد: در این همایش 74 مقاله داریم که 18 مقاله به صورت شفاهی و 46 مقاله به صورت پوستر به نمایش گذاشته شده‌اند و همچنین 10 مقاله نیز پذیرفته نشده‌اند.

دبیر علمی سی‌و‌چهارمین کنگره انجمن علمی روان پزشکان ایران با بیان اینکه در این همایش 127 سخنرانی داریم گفت: در این کنگره 17 پنل داریم که دستیاران روان‌پزشک و روان پزشکانی که کمتر از 5 سال سابقه کار دارند در مورد بهداشت سلامت موضوعات خود را مطرح کرده‌اند.

 میراب‌زاده خاطرنشان کرد: امسال جایزه داودیان به 3 نفر از رزیدنت‌ها و دو نفر از روان پزشکان جوان تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود 27.5 زنان و 23 درصد مردان کشور دچار اختلالات روانی هستند گفت: با این آمار باید به سلامت روان افراد توجه ویژه‌ای شود.

دبیر علمی سی‌و‌چهارمین کنگره انجمن علمی روان پزشکان یادآور شد: اگر میزان سطح سواد افراد افزایش پیدا کند بهداشت روانی ارتقا پیدا می‌کند و به طبع آن میزان بروز اختلالات روانی کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

افزایش سواد جامعه باعث کاهش اختلالات روانی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلالات روانی در 27.5 درصد از زنان و 23 درصد از مردان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..