تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلق نقاشی هایی جالب با مواد خوراکی توسط زن نیوزلندی!

نقاشی های خوراکی , این زن نیوزلندی مدت زمانی که صرف هر یک از این نقاشی ها می کند 6 ساعت است.

نقاشی های خوراکی

نقاشی های خوراکی , هنرمندی به نام “هزل زکریا” در اقدامی جالب نقاشی هایی را با مواد خوراکی خلق کرده که قابل خوردن است. او مواد خوراکی همچون : انبه، سیب، اسفناج، زغال چوب نارگیل ، ماست نارگیل، کرم نارگیل، زردچوبه، کاکائو، شربت کارب و انواع توت ها را با هم ترکیب می کند تا رنگ های مختلف را به دست بیاورد سپس اقدام به کشیدن نقاشی می کند.

این زن نیوزلندی مدت زمانی که صرف هر یک از این نقاشی ها می کند 6 ساعت است. هزل پس از خلق این نقاشی های زیبا آنها را در معرض دید کاربران فضای مجازی قرار می دهد و از این طریق به شهرت رسیده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با آثار این هنرمند خلاق آشنا شوید.

زن نیوزلندی با این نقاشی‌های عجیب معروف شد.

خلق نقاشی های خوردنی

نقاشی های خوراکی

کشیدن نقاشی قابل خوردن توسط هنرمندی به نام “هزل زکریا”

نقاشی های خوراکی

نقاشی هنرمندی به نام “هزل زکریا”

نقاشی های خوراکی

نقاشی خوردنی “هزل زکریا”

کشیدن نقاشی خوراکی نقاشی های خوراکی کشیدن نقاشی خوردنی نقاشی های خوراکی نقاشی خوردنی

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلق نقاشی هایی جالب با مواد خوراکی توسط زن نیوزلندی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..